Close
Logo

אודותינו

Cubanfoodla - דירוגים וסקירות היין הפופולרי הזה, הרעיון של מתכונים ייחודיים, מידע על שילובים של הסיקור החדשותי ומדריכים שימושיים.

פודקאסט

פודקאסט חובבי יין: איך נראה איזון בין עבודה לחיים ביין?

  רבקה הופקינס פודקאסט פרק 136
התמונה באדיבות רבקה הופקינס ו-Getty Images

בין אירועי טעימות יין, ארוחות ערב וטיולים, סגנון החיים של תעשיית היין עשוי להיראות זוהר. יש הרבה כיף להנות, אבל העוסקים בעסק - בין אם הם עובדים בתקשורת, במכירות, בייצור יין או במגזר יחסי הציבור - יודעים שזה יכול להיות גם אינטנסיבי ולגרום לפגיעה בבריאות הפיזית והנפשית של האדם. אז השבוע, אנחנו לוקחים על עצמנו איזון בין עבודה לחיים.



האם יש דבר כזה או שהן מילות באזז חסרות משמעות? ישבנו עם רבקה הופקינס כדי לברר. הופקינס הוא מומחה ליחסי ציבור ותקשורת שעבד ביין כמעט 30 שנה. ב-2018 היא הקימה והשיקה זכוכית מאוזנת , קהילה מקוונת המספקת כלים לשמירה על אורח חיים בריא תוך כדי עבודה בתעשיית המשקאות.

יחד, אנו בוחנים מדוע עשוי להיות קשה יותר למי שעובד ביין למצוא איזון.



  לוגו של אפל פודקאסט   לוגו של גוגל פודקאסט

תמלול פרק

התמלילים נוצרים באמצעות שילוב של תוכנת זיהוי דיבור ומתמללים אנושיים ועשויים להכיל שגיאות. אנא בדוק את האודיו המתאים לפני שאתה מצטט.

רמקולים: רבקה הופקינס, ג'יסי טופס

ג'סי טופס 00:09

שלום, וברוכים הבאים לפודקאסט חובבי היין. אתה מגיש את תרבות המשקאות, ואת האנשים שנוהגים בה. אני ג'סי טופס, והשבוע אנחנו דנים באיזון בין חיי העבודה בעולם היין. יש דבר כזה? או שהם מילות באזז שיווקיות? אם זה קיים? איך זה נראה ביין? במיוחד, איך זה נראה עבור נשים ביין, ישבתי עם רבקה הופקינס כדי לברר. רבקה היא מומחית ליחסי ציבור ותקשורת שעובדת ביין כמעט 30 שנה. ובשנת 2018, היא השיקה את A Balanced Glass, משאב מקוון המספק כלים לשמירה על אורח חיים בריא תוך כדי עבודה בתעשיית המשקאות. אז תקשיבו כשאנחנו מנסים להגדיר איזון בין העבודה לחיי העבודה, ולבחון איך זה עשוי להיראות עבור אלו מאיתנו במגזר המזון והמשקאות. כל כוס יין מספרת סיפור.

הסיפורים הללו חושפים היסטוריות נסתרות, טעמים ותשוקות, ולפעמים הם מפרקים את הרצונות האפלים ביותר שלנו. והפודקאסט החדש של חובב יין, העיתונאית הידועה לשמצה אשלי סמית' מנתחת את הבטן של עולם היין. אנו שומעים מהאנשים שיודעים מה זה אומר כאשר תוצרי האהבה והטיפול הופכים למקור לחמדנות, הצתות ואפילו רצח. כל פרק לוקח את המאזינים לעולם המסתורי וההיסטורי של ייצור היין והפשעים שהפכו מאז ל- Vinfamous. הפודקאסט הזה משתלב היטב עם חובבי יין, חנוני היסטוריה ומכורי פשע כאחד. אז קח כוס מהיין האהוב עליך ועקוב אחר הפודקאסט כדי להצטרף אלינו כשאנחנו מתעמקים בפיתולים מאחורי פשעי היין המזעזעים ביותר בכל הזמנים. עקבו אחר הידוע לשמצה באפל, בספוטיפיי או בכל מקום בו אתם מקשיבים והקפידו לעקוב אחר התוכנית. אז אתה אף פעם לא מחמיץ שערורייה. פרקים חדשים יוצאים כל יום רביעי שני. היי, אני ג'סי טופס עוזר עורך כאן בחברת Wine Enthusiast. השבוע, אנו דנים באיזון בין עבודה לחיים בעסקי היין. יש דבר כזה? ואם יש איך זה נראה? האורחת שלי היום היא רבקה הופקינס. אז אני כל כך נרגש לקבל. אני אוהב לקרוא לרבקה הגורו של מכירות ושיווק יין. היא עבדה בתעשיית היין במשך זמן רב במיוחד. אני בטוח שהיא תספר לך כמה זמן אבל פגשתי אותה כשהיא עבדה עם שמפניה של צ'ארלס השישי ואחוזת משפחת מייקל מונדבי. אבל בשנת 2018, רבקה הקימה והשיקה את זכוכית מאוזנת, שהיא קהילה מקוונת המספקת כלים לשמירה על אורח חיים בריא תוך כדי עבודה בתעשיית המשקאות. אז אני כל כך שמח שיש לי אותה. ברוכה הבאה, רבקה.

רבקה הופקינס 03:10

בוקר טוב, ג'יסי. תודה. וואו, איזו הקדמה, הא? אני חייב ללכת. אני צריך ללכת ללמוד על הגורואיזם שלי. תודה.

ג'סי טופס 03:22

אז כמה זמן אתה בתעשיית היין? ובבקשה, כאילו, ספר למאזינים שלנו איך הגעת לתעשיית היין?

רבקה הופקינס 03:28

כן, אני חושב שזה ארוך יותר ממה שאני אוהב להודות. אז בעצם גדלתי באוסטרליה. והתחלתי ללמוד יין. גדלתי במקלרן וייל שבדרום אוסטרליה. והתחלתי ללמוד יין בתחילת שנות ה-90. ובאמת התחיל בקומת הקרקע ללמוד ואז לעבוד בחדר טעימות במקלארן וייל. ואז עבר לאט לאט תפקידים שהיו עוזר שיווק, מנהל מכירות ושיווק. ולבסוף נוחתים על סוג של צד התקשורת של העסק בשנת 2000. ובאמת היו שם מאז, קודם כל, עם חברת יין לבבית או עכשיו יינות לשבח. ואז ב-2007, הייתי כשעברתי לארה'ב עם Constellation Brands ומאז אני כאן. ולנקודה שלך ב-2012, הצטרפתי למשפחת מייקל מונדבי והייתי איתם 10 שנים ורק לאחרונה השארתי את זה כדי לעשות את שלי. אז זו הייתה נסיעה פרועה למדי, תמיד מחוברת חזרה ליין. באמת, מהצד ההפקתי. הייתי גיאולוג כושל. אבא שלי תמיד צוחק כי זה מה שרציתי להיות. ויין היה סוג של הדרך שלי בחזרה, אתה יודע, גידול האדמה, הטופוגרפיה, ההיסטוריה וכך, כן, טד ואני עדיין צוחקים על זה. אז הנה אני כאן.

ג'סי טופס 04:52

אני כל כך שמח שאתה חלק מהתעשייה. אני אוהב לעבוד איתך. ואני אוהב לעקוב אחר הבלוג שלך בכוס איזון כי זה אומר, זה, זה כל כך אינפורמטיבי. למה הקמת את הקהילה מספר אחת,

רבקה הופקינס 05:08

אם אני חושב על זה באמת, אני, כשעברתי לארה'ב, באתי מעבודה בתפקיד ממש, אתה יודע, בתפקיד גדול באוסטרליה וביליתי חצי מהקריירה שלי במדינה בכנות, שבאמת חיברו את שירותי הבריאות. הרבה מאוד גישה לטבע, והרבה דברים שבהם אתה יכול למצוא את תחושת הרווחה שלך. והגעתי לארה'ב וקיבלתי את התפקיד הארגוני הגדול הזה ואיבדתי את כל מערכות התמיכה שלי ואת המנגנונים שלי לשמור על עצמי על הצר. בנוסף, הייתי בעולם חדש של עבודה בחברה רשומה בבורסה שנוסעת המון ומנהלת צוות גדול, תמיד בחוץ ובאמת מאבדת את הדרך להתמודדות. אז התחלתי קצת לגשש בחושך, מצאתי את עצמי מורה יוגה יוצא דופן שאני עדיין קורא לעצמי רמה א' אחרי 16 שנה, עדיין לא יכול לגעת בהונות שלי, וסוג של גיששתי את דרכי ואז אני חביב של הלכתי למנהלת כנסים שעזרה לנשים להתקדם בתעשייה בשנת 2016. וגיליתי שאף אחד לא דיבר על אלכוהול. לא דיברנו על איך לנווט בתעשייה, עם הבריאות והרווחה שלנו הרבה דיבורים על הון עצמי, הרבה דיבורים על הזדמנויות לקידום בקריירה, אבל באמת שום דבר על אלכוהול. אז חשבתי שכנראה מה, ככותב אתה תעשה, ממש התעצבנתי, וכתבתי מאמר שבסופו של דבר פורסם ב-in mining, שהוא מגזין עסקי היין האירופי, על האתגרים של עבודה במקצוע ספוג באלכוהול. למה לא דיברנו על זה? למה אנחנו כל כך מתעטפים על זה? מה ההשפעה שיש לזה על אלה מאיתנו שעובדים סביבו מדי יום. וזה מעלה תגובה כזו, הייתה מאמר המשך, אז זה עדיין 2017. אז ב-2018, אני כאילו אנחנו אתה יודע, יוסטון, יש לנו בעיה, יש לנו משהו שאנחנו צריכים לדבר עליו. אז באמת השקתי את זה, כי חשבתי שאם אני מרגיש ככה, גם אנשים אחרים ירגישו ככה. ואנחנו גם צריכים לזכור, אתה יודע, אנחנו מדברים על משהו, כלומר אלכוהול שבאמת עומד בסתירה למושג בריאות עבור הרבה אנשים. ואני חושב שלא יותר ממה שאנחנו רואים היום לגבי השיחה אם זה כל כך להיות סקרנים, מתינות, בלי חוסר בריאות ואלכוהול הוא נושא ממש חם. וגיליתי גם שבקהילה שלנו, כפי שרבים מאיתנו יודעים, הייתי מישהו שזכיתי לקבל גישה לשירותי בריאות כאן. אבל להרבה אנשים פשוט אין להם גישה לכלים הבסיסיים. אנחנו לא בקהילה שיכולה לדבר על האתגרים העומדים בפנינו. זה לא התעשייה הכי קלה להבנה. כי מבחוץ זה נראה מדהים. אבל יש כמה אתגרים אמיתיים שיש לנו, שרק רציתי ליצור מרחב שיהיה נגיש לאנשים שנוכל לנהל את השיחות האלה. ובגלל זה התעצבנתי, רשמתי משהו, קיבלתי תגובה וחשבתי, לעזאזל, למה לא?

ג'סי טופס 08:17

זה מצוין. כלומר, אני, הגעתי לרעיון הזה, כי אני חווה את אותו הדבר. האם יש דבר כזה איזון בין עבודה לחיים? אני קצת הגזמתי בזמן האחרון, אתה יודע, רק מנסה להיות 115%. אבל אתה יודע, כאילו, למה אני צריך להיות 115% כל הזמן? אז הרשו לי לשאול אתכם, האם יש דבר כזה איזון בין העבודה לחיים? או שזה כמו מונח שיווקי?

רבקה הופקינס 08:47

אה, זה מונח שיווקי, נקודה. אבל אני חושב שאתה יודע מה אתה אומר? אני חושב שהרגע אמרת את זה, נכון, אתה הולך על 115%. וזה אומר שבשלב מסוים, אתה תגיע ל-85, וכנראה הרבה יותר נמוך. וכבני אדם, נכון, אנחנו במצב מתמיד של שינוי. אז כל צורה של איזון היא חולפת. זה לגמרי חולף. אז היה לי מורה שאמר שכולנו מתים, אז אנחנו צריכים ללמוד איך לחיות. אתה יודע, נכון, ואתה הולך גבוה, זה בעצם נכון. אבל אני כן, אני חושב, נכון? כשאנחנו, כשאנחנו חושבים על מושג האיזון, זה באמת כך. אז זה היה שני דברים. האחת, זה חולף, זה אף פעם לא קבוע, אף אחד לא יכול לרוץ ב-150%. כי בשלב מסוים, משהו ייתן. כמו כן, אני חושב שאיזון בין עבודה לחיי עבודה כמושג הוא באמת מציאותי רק כאשר צרכים בסיסיים מסופקים. ואני חושב שאנחנו יכולים להסתכל למדינות אחרות שבהן נוכל לראות יותר מזה, למשל, באוסטרליה או, או באירופה, שבהן יש תמיכה ברפואה חברתית, יש גישה לטבע, יש בחוץ, אבל באמת כשאנחנו חושבים על זה, נכון, זה ביטחון כלכלי, אני חושב שרק הלחץ של החיים בזה כלחץ עצום של מציאת איזון, גישה למזון בריא, מי שתייה נקיים, דברים כאלה הם בדיוק מכשולים כאלה, נכון, הם מגבלות ממשיות אפילו למציאת מושג איזון. אז נוסף על כך אתה זורק את התעשייה שלנו, ואתה יודע, אתה ואני היינו באותן מסיבות. וגם אם אתה המדיטציה הכי טובה, אתה יודע, אתה האדם שיש לו הכל ביחד, הדברים שסביבך, שתמיד ישפיעו על הסביבה שלך. ואני חושב, בטח, אנחנו יכולים להיות מתינות עצמית או כפי שאני חושב, אתה יודע, כמו, לדאוג לרווחה הנפשית הפיזית שלנו, אבל תמיד יהיו סביבות שאנחנו נמצאים בהן, שהולכות להפיל אותנו. נקודת המרכז שלנו. וגם, אנחנו בתעשייה שלא בהכרח רוצה לעודד איזון בין חיי העבודה. וזה סוג של היבט שנוי במחלוקת, נכון? כי אנחנו עוסקים במכירה ושיווק וייצור וגידול וקידום יין. וזו, מטבע הדברים, תעשייה מסבירת פנים, שבה נהיה בסביבה ותהיה לנו גישה לנסיעות ארוכות בלילות מאוחרים, לעבוד בשדות, או להיות אתה יודע, בצד הייצור, שבו השעות שלך ארוכות להפליא. פיזית להפליא. אז כן, זה ז'רגון. וזו בעצם הסיבה שקראתי לכוס איזון, כוס מאוזנת, כי אני כן מאמין שזה קיים בכל רגע של כל פעם שאתה מנסה למצוא את הדרך שלך. וזה היה מאוד מכוון. כשאני כשאני קצת המצאתי את השם.

ג'סי טופס 11:48

אוקי מצויין. אז מה מנסה לחיות חיים מאוזנים, בעצם, בתוך התעשייה שלנו? האם זה אומר לסגת? ולפעמים להגיד לא, כי הייתי צריך ללמוד איך לעשות את זה ולהגיד, אני באמת רוצה להשתתף באירוע הזה, אבל אני הולך להגיד לא. בשביל מה זה נראה

רבקה הופקינס 12:05

אתה? כן, הייתי אומר שהדבר הקשה ביותר שהיה לי ללמוד זה לנהל את הבריאות שלי. ואני חושב שבנושא הזה אנחנו מדברים על משהו שהוא ממש אישי, שהוא הבריאות שלנו. לכל אדם יש פרמטרים שונים מאוד של מה זה אומר לבריאות להיות בעל חיוניות, ולהיות טוב. ואני תמיד ביישן לגבי טוב, אתה צריך לעשות את זה או לקחת את זה, או בגלל שזה כזה, אין לך מושג עם מה מישהו אחר מתמודד, אין לך מושג איפה סדר העדיפויות של האנשים. וזה ממש לא העסק שלך. אז בשבילי, אתה יודע, אני אגיד לך באופן אישי, להסתובב בדרך הארוכה, זה להעמיד דברים בראש סדר העדיפויות, שאני לא תמיד אוהב, אבל אני חייב לעשות אותם. ובגלל שעבורי, לשרוד ולשגשג בעסקי היין, לטווח הארוך, זה על מודעות עצמית ומשמעת לעצמנו, שבשבילי זה, אתה יודע, הבוקר, עוד לפני שקמתי מהמיטה, זה אתה דע, קום ותעשה 15 דקות של מדיטציה, כי אתה רק צריך ללחוץ בשבילי, אני צריך לנקות את הראש לפני שאוכל להפסיק. זה תעדוף את הבריאות שלך ואת המנוחה שלך. ואני חושב שמנוחה ושינה הם שניים מהדיונים הכי קריטיים שתמיד הכי קשה לפנות אליהם זמן. אז כן, בטח, יש את הפריצות של שעות שינה קבועות והיגיינת שינה. אבל מבחינתי, זה מסתכם בהצבת גבולות טובים של מה אני אעשה ומה לא. ולפעמים אני לא אוהב את הגבולות שלי, כי אני מפספס. כן, אתה יודע, אני מפספס דברים. וזה קשה כי כשאתה אוהב את העסק וחי את העסק, אתה יודע, כמונו, אתה רוצה להיות בכל מקום, כי בואו נודה בזה, הרבה מזה, הרבה מהחברים שלך נמצאים שם, והרבה הקהילה שלך שם. ואני חושב שחלק גדול מהרווחה הוא קהילה, אני מאמין בכך וזה קריטי שנמצא ונשאר בקהילה בטוחה שיכולה להיות לנו. ואתה יודע, כן, ימי חופש לשתייה, בשבילי חשובים. ובאמת למצוא זמן למנוחה הזו. כן, אבל שוב, אני עושה חלק מהסיבה בצורה נכונה, אני באמת מנסה להתמקד במשאבים על משקפי איזון. אני לא יודע איפה אתה במסע שלך. אני שמח שאתה יודע, נותן לך כמה רעיונות ומחשבות, אבל זה המסע שלך, ואתה בו. כך

ג'סי טופס 14:34

אני אוהב את מה שאמרת בערך כמו הצבת גבולות ולקחת הפסקה לפעמים. ואתה יודע, אני מרגיש שזה נשמע לי הגיוני. אבל מבחינתי בתיאוריה, אני מרגישה כאילו אתה אוהב שזה כבר קשה לנשים בעולם הזה, במיוחד גם ביין. יין הוא בהחלט ענף שבו הוא נשלט על ידי גברים. ברוב המחלקות יש יין כמו, ממש בכל תחום. אז הייתי סוג של ללכת, ללכת, ללכת, ללכת ללכת, אני רוצה ללכת לאירוע הזה, אני רוצה ללכת לאימון הזה ובגלל שאני רוצה, כאילו, שהפנים שלי יראו בכל מקום. אז זה ממש קשה לי, כי אני מרגישה שהצבת גבולות תפגע בקריירה שלי כאישה, את מוצאת את זה?

רבקה הופקינס 15:25

עידו. עידו. ולצערי, זה כל מה שדיברת עליו זה עתה. ימין? אנחנו יודעים שההנהגה הבכירה עדיין מיוצגת באופן לא פרופורציונלי על ידי, על ידי גברים על ידי גברים לבנים, וזו עדיין קיימת התנהגות חריגה שעבור רבים, רבים מאיתנו בקהילה דורשים מאיתנו להמשיך להופיע ולהמשיך לדחוף את הדלת פתוחה. האטה יכולה בהחלט להוות מכשול לכך. וזה עושה את הבחירות הקשות. וזהו, זה גם לנהל שיחות כנות באמת על מה שאנחנו באמת צריכים לעשות. והיכן שחשוב מנקודת עדיפות קריירה שנוכל להשתתף באופן מוחלט, אתה יודע, נגיד אירוע, למשל, בשבילך או בשבילי, אבל אז זה עושה את הגבול בתוך החוויה הזו לשבת ולהגיד, בסדר, אני צריך ללכת לאירוע הזה, או שאני צריך להשתתף בחוויה הזו, כי הנה המטרה שלי, וזה מה שאני רוצה לצאת מזה. ואז לנהל את הזמן כדי לקבל את החוויה הזו בצורה מודעת ככל האפשר. אז, יש שבעה אירועים השבוע, בסדר, אני אעשה 45 דקות. אלה האנשים שאני צריך לראות, אלה הידיים שאני צריך ללחוץ. אלה השיחות שאני צריך לנהל, אתה יודע, אני מכיר את תוכנית הכניסה שלי, אני מכיר את תוכנית היציאה שלי. ואני הולך ועושה את זה. ואני נצמד לגבולות שלי סביב זה. כי לנקודה שלך, בהחלט, זה, אתה יודע, הם אני לא הולך כי אני לא מרגיש טוב, או שאני לא הולך כי אני לא מרגיש כלול. אני לא מכיר אף אחד. אני מתכוון, אני חושב שאנחנו יוצאים מ-COVID, רמות החרדה החברתית בתעשייה שלנו, ואני מניח שאני לא יודע, אבל אני רק אומר שכל העולם לא נמצא בטבלאות. כולנו צריכים באמת ללמוד דרכים להיות ביחד. וזה קשה. וזה קשה אם אתה יודע, אם יש לך משפחה, בבית, אתה המטפל העיקרי במשפחה או קרובי משפחה או בן הזוג שלך. למרבה הצער, אנחנו אפילו לא מתחילים בשער הזינוק בתור נשים, אנשים צבעוניים, להט'ב, פשוט אין לנו אותה גישה. אז זו דרך ארוכה להגיד כן. וזו גם דרך ארוכה לומר ששם אנחנו צריכים למצוא את בני בריתנו ואת האנשים שלנו שיתמכו בנו בהחלטות שאנו מקבלים. ימין. ואת ההחלטה והגבולות שהצבנו, אתה יודע. כֵּן,

ג'סי טופס 17:58

אני מסכים. אני חושב שגם דבר חשוב נוסף הוא, אתה יודע, כשהמדינה שלנו מדברת על טיפול עצמי, אנחנו מדברים על עיסויים או הוצאות כסף. אבל אני חושב שהרבה פעמים בשבילי, זה פשוט לשבת בבית ורק לראות טלוויזיה. ואתה יודע, אחרי שרק אמרתי לא לאירוע, בזמן שאני יושב בבית, אני לא צריך ללכת תמיד לעשות פדיקור, או דברים כאלה. אני חושב שגם על זה חשוב לדבר.

רבקה הופקינס 18:27

100% 100% ועלינו לזכור שתעשיית הבריאות היא תעשייה. זה מבנה קפיטליסטי בהרבה מובנים. למרבה הצער, אתה יודע, אם אתה מתקלף אם אתה מתקלף בחזרה ליסודות של סוג של טיפול עצמי, שהם לא עולים כסף, לוקח להם זמן ללמוד או שהם יכולים להיות כניסה בעלות נמוכה אם אתה חושב על עבודת נשימה טכניקה, או שאתה חושב על למתוח את הגוף שלך או לנקודה שלך, פשוט לשבת, לשבת ולעשות משהו מודע בסביבה הזו. וגם אם זה רק בהייה במסך שאתה לא יודע, לא מדבר בחזרה. אני נאבק הרבה עם הרעיון הזה של בריאות באמריקה כי אני מניח שראיתי את זה מאז 2016 ועד היום שרק הפיצוץ האקספוננציאלי של העובדה שאתה צריך את ערכת ההדגמה, מכשיר לעיסוי פנים רוז קוורץ אתה צריך 45 דקות קצת אמבט סאונד כלומר, בחיי, תפסיק, בבקשה תפסיק. אבל מה שאנחנו לא עושים זה שאנחנו לא מלמדים אנשים שיטות לבריאות עצמית ובריאות עצמית. אז שוב, בין אם זה חמש מתיחות פשוטות שאתה יכול לעשות אחרי משמרת ארוכה על הרצפה עבור התעשייה שלנו. או בסדר ג'יי סי אתה יושב על אתה יושב על הספה, מדהים. יש לך את השמיכה האהובה עליך. פַנטַסטִי. בוא נעשה נשימות בטן עמוקות למשך שתי דקות. נכון או בוא פשוט ניכנס ונעשה סריקת גוף איפה שאתה נמצא. להקל על דעתך בלגן. אוקיי, בוא נחשוב עליך, תדע, בוא נעשה ניקיון מוח דקה, הו, כולכם בהייפ. אוקיי, בוא נעשה קצת נשימות קופסאות כדי לשחרר את הלחץ הזה. ואני כן חושב שזה חשוב, אבל קשה ללמוד. ושוב, זה, אתה יודע, למדתי אותם, לא כל כך טוב, אבל למדתי אותם. ואני תמיד שמח לשתף. אתה יודע, ובגלל זה יש הרבה דברים בחינם ביוטיוב, אתה צריך לדעת איפה למצוא אותם. אז חלק ממה שאנחנו מנסים לעשות הוא להביא את המשאבים האלה ומקום קל יותר למצוא אותם.

ג'סי טופס 20:27

עידו. זאת אומרת, אני חושב שזו בהחלט אחת הסיבות שבגללן אני אוהב את הפלטפורמה המקוונת שלך, כי זה, זו קהילה בתוך התעשייה, נכון? כי זה כאילו, אתה יודע, התעשייה שלנו בהחלט זוהרת. וכך כלפי העולם החיצון, זה כמו שאנשים כמו, הו, נהר קרים, אתה כל כך עייף. הטיולים שלך לאירופה? אז אנשים אחרים בתעשייה? יודעים שבעצם זה עדיין עבודה? כן, יש לנו זכות גדולה לקבל, אתה יודע, הטבות נהדרות כאלה. אבל, אבל זה עדיין עבודה. וזה לוקח הרבה לוקח מחיר. ואני חושב שאני מאוד מעריך את הגישה שלך, ואני מאוד מעריך את הפלטפורמה שלך.

רבקה הופקינס 21:15

ובכן, ואני יכול להוסיף תודה. אני יכול להוסיף על זה? אני גם רואה שכשאתה בחוץ בסביבות האלה, נשים נשפטות אחרת בגלל שתייה. כן. ויש מזג אוויר, אתה יודע, יש הרבה מאיתנו בתעשייה שנשפטים אחרת בגלל שההתנהגות שלנו תמיד נשפטת, אני אגיד שתמיד צופים בנו. וזה עוד שכבת מתח שחלקים אחרים בתעשייה לא צריכים לדאוג לגביו. ימין. אז ושוב, כשאתה אוכל, שותה, נוסע, ישן, עוזב את המסיבה מוקדם, נשאר במסיבה עד מאוחר מדבר עם האדם הזה שמחזיק את הכוס הזו, אני מתכוון שכל הזמן צופים בו. ובגלל זה זו עבודה. כן, אבל יש גם רובד שלא כולם צריכים להתמודד איתו.

ג'סי טופס 22:12

ועכשיו מילה מהספונסר שלנו, תמיד מצא את מה שאתה אוהב את זה Total Wine ועוד. עם כל כך הרבה בקבוקים נהדרים לבחירה במחיר הנמוך ביותר. קל למצוא את הקברנה המועדף עליך, או אחד חדש בעזרת קצת עזרה מאחד המדריכים הידידותיים שלנו. ועם כל בקבוק מגיעה היכולת לדעת שמצאת משהו מדהים. עם המחירים הנמוכים ביותר מזה למעלה מ-30 שנה, מצא את מה שאתה אוהב ואוהב את מה שאתה מוצא ב-Total Wine ועוד איסוף ומשלוח ליד השפה הזמינים ברוב האזורים. בקר ב-total wine.com למידע נוסף, שתה באחריות, תהיה בן 21. באשר לאלכוהול, אתה יודע, יש את האלמנט הזה של אלכוהול בריא, שברור שאנחנו יודעים שהוא לא קיים. אני חושב שאני חושב שאתה יכול להיות בעל אבק נמוך ואז זה נהדר. אבל בואו נהיה אמיתיים וזה לא בריא. יש מתינות. ואני חושב שזה נהדר. איך אתה ממתן את עצמך כשבעצם יש אירועים כל הזמן וטעימות ודברים מהסוג הזה?

רבקה הופקינס 23:28

כן, אני מתכוון, אני אשמח קודם כל, אני חושב שלדעת יותר על אלכוהול, אני חושב שזה הכוח הגדול ביותר שיש לך לעצמך כדי להבין באמת עם מה אתה עובד. ואני רק אצעק שיש ג'נטלמן בשם פרופסור דיוויד נוט, שכתב, לדעתי, את הספר הטוב ביותר על אלכוהול ומדע, והוא נקרא משקה. וזה באמת נשבר. הוא בעצם בתור אנגלי. הוא פרופסור בבריטניה שבבעלותו בר יין, אגב, והוא סוג של סמכות בנושא שימוש לרעה באלכוהול, ורק שימוש באלכוהול ומה הגוף שלך עושה ואיך הוא מתנהג והידע הבסיסי האמיתי על איך הגוף שלך מתקשר עם המשקה. ואני אוהב את זה. אני קורא גדול של ספרי עיון בנושא זה. וזה הטוב ביותר שמצאתי. בשבילי. כן, ימי חופש, אני חייב, כי אני חושב שזה גם רק לבדוק את עצמי מה אני עושה. ולהיות כנה עם עצמי, יש לי חבר בתעשייה שמסמן את המשקאות שלהם על פרק היד כשהם הולכים לאירוע עם האייליינר, רק סימן קטן. כי, אתה יודע, אנחנו אוהבים לשקר לעצמנו. כמו נכון. ימין. ואני חושב שאתה יודע, למרבה הצער, אנחנו באמת צריכים לשמור על עצמנו דין וחשבון לעצמנו. וזה באמת, זה אחד גדול זה לא ממש ממש להסתכל במראה ולהיות כמו אוקיי, איפה אני באמת? איפה אני בקשר למה הקשר שלי באמת, לאלכוהול ועד כמה הוא בריא לפעמים שלי היה נהדר בפעמים אחרות, אני פשוט רע מאוד. מהסיבות האלה שאתה מדבר עליהן נכון? הזדמנות או נפח בלתי נגמרים לרשותנו. מבחינתי, אני תמיד אוכל לפני שאני יוצא מהבית או מהמשרד, אני תמיד מחזיק חטיפים בהישג יד, אני כמו סנאי קטן. פשוט יש לי אוכל מאוחסן בכל מקום. כי רק עוזר, אתה יודע, לספוג כל מה שאתה הולך לשתות. אני כן בודק את המשקאות שלי, הייתי צריך ללמוד. ועכשיו אני מתכנן. אני קורא להם אסטרטגיות ההגעה והיציאה שלי. כשאני בחוץ בפומבי, ואני אומר לאנשים, אם אני עם חברים, ואני מרגיש מספיק בטוח, וזה לא תמיד המקרה. אבל אני יכול להיות כאילו, היי, אני באמת מנסה לשתות קצת פחות הלילה. אז אתה יכול להשאיר אותי כנה בעניין הזה. אז האחריות הזו, ואתה צריך חברים באמת ישרים שלא רק ימשיכו למזוג משקאות. ואז, אתה יודע, בשביל עסקים, בשביל עסקים, מאוד ניסיתי למצוא הזדמנות להיפגש עם אנשים בלי משקאות. ואתה יודע, בתחום העבודה שלך, לא חסר לך אנשים שרוצים להיפגש איתך. ואני מעדיף לעשות את זה, אתה יודע, אני אשמח לבלות איתך שעות. אבל אתה יודע, בוא נעשה פגישת קפה של 30 דקות, בוא נעשה 30 דקות, הו, גם אתה תהיה באירוע הזה. האם נוכל פשוט לזוז הצידה לשנייה, לנהל שיחה מהירה, ואז שנינו יכולים להמשיך עם היום שלנו. כי לנקודה שלך, זו עבודה. המפגש החברתי הוא קצת שונה. ואני חושב שמה שחלק מהאתגר הוא שאנחנו מתרועעים עם אנשים אחרים בעסק. וכך הגבולות שלנו מטושטשים מאוד. בגלל שאנחנו רוצים להיות בקהילה, אנחנו רוצים להיות עם אנשים שאנחנו אוהבים, ואם אנחנו נמצאים בנסיבות שאינן גבולות חזקים עבור עצמנו או אחרים, זה יכול להיות ממש חלקלק. ואז, אתה יודע, מנקודת מבט של אוכל, אני חושב שארוחות ערב הן קשות. נהגתי לקרוא לזה סיור הסטייקים בארה'ב, אתה יודע, כי אתה בחוץ כל ערב. אתה כמו, הו, נהדר, יותר ריב. הו, מדהים. כמובן, אתה יכול להגיד לא, נכון? בתיאוריה, בתיאוריה, נכון? אתה יודע, הרגע היית, אתה יודע, ג'יי סי, הרגע זרקו אותך לג'ורג'יה, ואתה יושב מול ג'ורג'יה ויינן שמתלהב שאתה כאן. ואנחנו מתים להראות לכם את המאכלים הקולינריים האזוריים ואת היינות שהם מייצרים. וכן, יש שבעה קורסים שיושבים מולך. איך אומרים לא, נכון. בְּדִיוּק. וזה, זה קשה, כי אתה מסרב בנימוס, אוכל זה קשה, במיוחד, ואתה יודע, נסה להגיד את זה לאיטלקי. ואתה יודע, אתה צריך לאכול חצי מהמנות שלך ולהעביר אוכל סביב הצלחת שלך או, או על הצלחת הגדולה בשביל שתמיד יש לי רוקית על השולחן, אתה יודע, בארוחת הערב והסרת הכוסות שלי, בין אתה יודע, אם טעמתי את היין, אני צריך לבקש מאנשים לקחת את הכוסות שלי, אחרת אני אשתה אותם. האם אני יכול לאהוב יין? אני אוהב את זה. אתה יודע.

ג'סי טופס 27:51

גם אני אוהב יין. אני אוהב את מה שאנחנו עושים. אני פשוט חושב שרוב האנשים בתעשייה, אוהבים יין ואוהבים, כל היבט של יין הוא רק סוג של עניין של מציאת כדי לוודא שאנחנו נשארים בריאים ורק חושבים על הבריאות או הרווחה שלנו.

רבקה הופקינס 28:10

כן, וגם אני חושב, אני אחזור להערה שהעלת לגבי בריא, ציטוט, יין או פחות? לא, אני למעשה חושב שזו הייתה תנועת צרכנים חזקה להפליא. זה באמת, ואני אומר, מאלץ את התעשייה להסתכל על הרווחה שלנו, כי אנחנו כבר לא יכולים להכחיש שהבריאות הזו חשובה. אתה יודע, ובכן, זו העבודה שנרשמת לעשות אותה? ובכן, למעשה, לא, כי עכשיו אנחנו מדברים עם דור דמוגרפי ששותה אחרת, אם בכלל. הם מתנסים יותר, לא, אלכוהול הוא עכשיו חלק מהשיחה. ואנחנו מדברים על המחסור בשתיינים חדשים, ובכן, אולי אנחנו לא מנהלים איתם את השיחות הנכונות? ימין. והאם אולי אין לנו שיחות מדויקות ואנחנו צריכים את השיחות האלה כדי לעזור לתעשייה להישאר? אתה יודע, בריא כלכלית, ואנחנו נגיד את זה, כן. וכך אני עושה, אני כן חושב, אתם יודעים, השיחות הנמוכות מהידוע, השיחות הסקרניות המפוכחות, למרות שאני מתרפק על הרבה מהן, במיוחד כשזה מגיע לתפיסה שאלכוהול יכול להיות בריא. אבל אני חושב שזה מאלץ הרבה שיחות בחדרי ישיבות ובחדרים אחוריים, ואתה יודע, שלא היינו מובילים בוודאי שלא היו לנו לפני 10 שנים, אלא אם היית חברה מתקדמת, אתה יודע, שלקחה על עצמה את זה מ- מנקודת מבט תרבותית לעשות את זה חשוב, אתה יודע, נכון. בְּדִיוּק. בטוח לא היה קיים בחיי החברה.

ג'סי טופס 29:47

אז יש לי רק שאלה אחת אחרונה אליך. כן. כשאתה נהנה מכוס יין או, או אלכוהול, ממה יש בכוס שלך? מה אתה שותה?

רבקה הופקינס 29:57

אני שותה הרבה יין. אני לא שותה. ממש לא שותה בירה אני כנראה צריך שנה. אני חושב שזה פשוט, אני לא אוהב את זה. אני לא אוהב את הטעם. רוחות בשבילי אם אני שותה, זה שלושה דברים. זה או מרטיני ענבים קטן מאוד, או נגרוני. אני כבר נהניתי TAs בשדרות. הו כן. אבל אני משתדלת לא לשתות אלכוהול אחרי ארוחת הערב כמו אלכוהול אחרי ארוחת הערב. אלכוהול חם. כי זה פשוט השינה שלי היא בלגן. מה יש לי בכוס? בדרך כלל מה שיש במקרר שלי עכשיו תמיד יש בקבוק של משהו מבעבע או, או יין לבן מלוח ומתון. אני אוהב אותך יודע ריזלינג. אני אוהב יין לבן דרום איטלקי, יין לבן פורטוגלי, הריבה שלי. ואני אוהב כשאני חוזר מאוסטרליה בכל פעם שאני מבריח ללכת למכס אבל מבריח וקומץ של יינות אוסטרליים ממש מוזרים ויוצאי דופן. ואני פשוט אוהב לעוור אנשים איתם. זה נשמע בגלל שאני קצת פרחח כשזה מגיע ליין. אתה יודע, אנחנו מבלים הרבה זמן עם הרבה אנשי יין ואני תמיד אוהב להפתיע אנשים. אז ביום שלישי בערב, אני אוהב את קורבין. אני מאוהב בקורבין. כן, אתה יודע, המשקה שלי ביום שלישי בערב הוא כוס של משהו בדרך כלל. איטלקי ולבן. אתה יודע, אני אוהב את היינות שאני אוהב במילוי גרקו. אני אוהב את donnafugata האם אנטיליה אני אוהב מגוון בגדים ירוקים. ואז אדומים עם חומצה גבוהה. אני אוהב את זה גם מספר, אני מעריץ גדול של, אתה יודע, שיראז הוויקטוריאנית מאוסטרליה מהאקלים הקריר יותר. ואתה יודע, אתה ואני התחברנו על שמפניה. אז מה אני יכול להגיד? פשוט לא יכול להרשות את זה. אני אוהב לשתות את זה.

ג'סי טופס 31:50

בהחלט שמפניה בתערובת. כן. רבקה, תודה רבה שהצטרפת אלינו. זה היה כל כך תענוג לדבר איתך היום. ואני לא יכול לחכות לבלות איתך שוב.

רבקה הופקינס 32:01

ג'יסי זה היה תענוג. תודה רבה על ההזדמנות. אני באמת מעריך את זה.

ג'סי טופס 32:04

אוקיי, אז אולי איזון בין העבודה לעבודה הפך למילת באז לחיזוק הצרכנות לטיפול עצמי. אבל זה לא אומר שאנחנו לא צריכים עזרה באיזון תרבות ההמולה, הלא היא פרודוקטיביות רעילה. למרות שזה עשוי להיראות כאילו כולנו חיים את חיי הזוהר לאלה שאינם בקהילת היין, אנחנו יודעים שאנחנו עובדים קשה על הטעימות, על הכנסים, על הטיולים, על מסיבות הארוחות, ועלינו להיות תמיד. אנחנו צריכים חופש. הגיע הזמן לארגן מחדש חודשים יבשים מחוץ לינואר. ולפעמים המקום להגיד לא תודה. גם כשאנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, או במיוחד כשאנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים. מה מחשבותיך? אם אהבתם את הפרק של היום, נשמח לקרוא את הביקורות שלכם ולשמוע מה אתם חושבים. והיי, למה שלא תגיד לחבריך שאוהבים יין לבדוק אותנו כדי לזכור, אתה יכול להירשם לפודקאסט הזה באפל, גוגל, ספוטיפיי ובכל מקום אחר שבו אתה מאזין לפודקאסטים. אתה יכול גם ללכת לפודקאסטים של wine mag.com. לפרקים נוספים ותמלילים. אני ג'סי טופס. שוב תודה על ההקשבה.