Close
Logo

אודותינו

Cubanfoodla - דירוגים וסקירות היין הפופולרי הזה, הרעיון של מתכונים ייחודיים, מידע על שילובים של הסיקור החדשותי ומדריכים שימושיים.

תַרְבּוּת

מתי מרתפי יין הפכו להצהרות אישיות?

בין אם אתה רק התחלת שלך מסע יין -קניית בקבוקים בהישג יד לרגיעה ביום העבודה או לארוחות ערב עם חברים - או אספן מושבע בעקבות חובב היין תרשים וינטג' כדי לגלות מתי אתה יכול לשחרר את הפקק הזה בן 20 שנה, לדעת איך לאחסן נכון את היין שלך הוא קריטי להנאתך. בפרק זה של הפודקאסט של חובבי יין, סמנכ'ל התוכן שלנו, דארה פ. קאפור, ומנהל ההכנסות והחינוך הראשי שלנו, מרשל טילדן השלישי, חוקרים את אויבי היין , ה יסודות אחסון יין , וכיצד מגמות התפתחו.



אנחנו גם מגלים כמה דברים:

  • מה שאחסון היין של מישהו אומר עליהם
  • הבקשות היקרים ביותר למרתף היין המותאמים אישית שהצוות של מרשל קיבל אי פעם
  • אם אחד אוהב את קאימוס, אחד יאהב לִשְׁלוֹט
  • לאן מרשל הכי היה רוצה להביא את הכרית שלו

בניגוד למשקאות אחרים, יין מתפתח עם הזמן, מה שהופך את תנאי האחסון לקריטיים לאיכותו. אבל יין הוא גם אמנות, מהסוג שאתה צריך להרגיש גאה להשוויץ בהם בפני אחרים, בין אם האוסף שלך נמצא בפינת האוכל שלך או בסיטואציה מחתרתית להזמנה בלבד. יש פתרון אחסון לכל אחד ולכל תקציב. כדי לגלות מה מתאים לך, פנה אלינו עוד היום !

  לוגו של אפל פודקאסט
  לוגו של גוגל פודקאסט

עצבו את מרתף היין של חלומותיכם!

בין אם יש לך כמה מארזים או כמה אלפי בקבוקים, צוות יועצי אחסון היין המקצועיים שלנו יכול לעזור.



צור קשר עוד היום

תמלול פרק

התמלילים נוצרים באמצעות שילוב של תוכנת זיהוי דיבור ומתמללים אנושיים, ועשויים להכיל שגיאות. אנא בדוק את האודיו המתאים לפני שאתה מצטט.

רמקולים: דארה פ. קאפור, מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW

דארה פ' קאפור 00:08

שלום וברוכים הבאים לפודקאסט חובב היין, מנת תרבות המשקאות שלך והאנשים שנוהגים בה. אני דארה קאפור, ראש תחום התוכן כאן בחברת Wine Enthusiast. והיום אני מדבר עם מרשל טילדן, קצין ההכנסות והחינוך הראשי שלנו על מרתפי יין, מהפתרונות המקוממים ביותר ועד לפתרונות סבירים ומעשיים. בדקנו גם איך מרתף יינות שונה ממקרר יין ואיך לדעת בדיוק מה אתה צריך. היי, אני דארה קאפור, סמנכ'לית התוכן בחברת Wine Enthusiast ואני יושב כאן עם מרשל טילדן השלישי, שהוא מנהל ההכנסות שלנו ומנהל החינוך שלנו - שני כותרים ראשיים זה עניין גדול. ואנחנו מדברים היום כי אני רוצה ללמוד יותר על מרתפי יין. התחלתי ב-Wine Enthusiast לפני כשנתיים וחצי. אני יחסית חדש, תינוק בעולם היין אם תרצו, ויש לי כמה שאלות. יש לי הסמכה של WSET Level Two, תודה רבה למאמן שלי כאן.

01:12

אבל יש הרבה שאנחנו עושים בחברת Wine Enthusiast שלדעתי מנקודת מבטו של הצרכן הכללי או של הלקוח, במיוחד עבור לקוחות בזמן חדש, יש כמה שאלות שאני חושב שאנחנו יכולים להבהיר לגבי מי צריך מרתף יינות. איך בוחרים מרתף יינות, וחשבתי שפשוט נבלה ביום שישי הזה, נשתה בקבוק ונדבר מה אנחנו עושים כאן הכי טוב.

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 01:32

כן, אני מרגיש שכנראה ניהלנו את השיחה הזו מחוץ לשידור כמה פעמים. אבל בוא, אה, כן, בוא ניכנס לעניין הענייני. כן, זה נושא כל כך חשוב ומכל כך הרבה סיבות, וזה נושא מהנה. אם נתחיל בהתחלה, בדרך של חובבי יין זה יום שישי, ואכן פתחתי את זה בעצמי בזרוע אחת. אז אני מתנצל על תעלולי הזרוע האחת היום. אני מנסה לשמור על קשר עם הבן שלי ואחיין שלי במדרונות על הלוח לא יצא כל כך טוב. אז יש לנו מה שאנחנו לוגמים כאן הוא אחוזת דומינוס משנת 2020, יין שאכלנו דרך Wine Express, בצירים שונים שהם מכינים בעיקר נאפה. זו הסונומה שלהם. הו, לא אני מצטער. זהו Napa 20 (2019 היה Sonoma), אז זה הכל פרי נאפה. 20 זה וינטג' מעניין לאנשים יש כמה, אתה יודע, קונוטציות בגלל העשן מהשריפות וזה היה יותר מדי כתם עשן. היו לי הרבה שנות 20 שהן נהדרות. והיו לי כמה שנות 20 לא כל כך נהדרות. אני אתן לך להיות השופט בעניין הזה. לחיים. לחיים.

דארה פ' קאפור 02:38

אלו אווירות שישי. כֵּן. הו כן. עבר שבוע ואני ממש יוצאת מזה.

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 02:46

אני הולך, אתה יודע, לשחרר את החתול מהתיק על אהבתך לקיימוס.

דארה פ' קאפור 02:54

ולכן אני באמת צריך לשים כתב ויתור כשהוא יסיים את זה.

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 02:58

אבל אני כן רוצה להביא משהו שאתה יודע, שאנשים לא יודעים. ימין? טוב לא יודע. אתה פשוט לא יודע את זה. זה לא זמין. וזה יין מגניב. זה קנבס באיכות ממש טובה שהתעשר מאוד, אתה יודע, פרי צפוף מאוד. נֶחְמָד. אוי אלוהים. שילוב נחמד. כֵּן. וזה כמו, אתה יודע, חלק מהמחיר.

דארה פ' קאפור 03:20

בדרך כלל ב-Wine Enthusiast אנחנו, אתם יודעים, יורקים אבל היום יום שישי. אני חושב שאולי אקח עוד כמה לגימות. ובכן, בואו נתחיל לדבר על מרתפי יין. שאלה בסיסית, בסיסית, אנו משתמשים לפעמים במונח מרתף יין ומקרר יין ומקרר יין. האם אתה יכול פשוט לפרט את ההבדלים בין כל המונחים האלה?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 03:54

אז יש הבדלים. וזה באמת מסתכם בהגנה מפני חמשת האויבים הגדולים של היין. וזה ההבדל בין כל מיני רמות אחסון רוח, נכון, טוב, טוב יותר. וכאשר אתה עולה במעלה הסקאלה, כי יש לך טמפרטורה בתור לחות האויב הראשונה, אור, רטט וריחות. יין שונא את כל זה לאחסון לטווח ארוך יותר. אז כשיש לך רק מקרר יין או מקרר יין, אתה באמת רק מקבל הגנה מפני בריחה של טמפרטורה בזמן הנכון. נכון שרוב האנשים זה בסדר. יש לך בקבוקים שאתה תלוי עליהם כמה חודשים בשנה יש לך אותם במטבח שלך, אתה רוצה לשלוף אותו בטמפרטורה הנכונה. אותם מקררי יין טיפוסיים אינם מגנים מפני לחות. אולי יש להם הגנת UV, הרטט אולי לא נורא, וכנראה שאין להם פילטר או משהו ששומר על אוויר נקי כדי לעזור עם הריחות. ימין. אז אם יש לך את מקרר היין שלך במטבח שלך, כן, ואתה מבשל שום ובצל, אתה פותח את הדלת כדי לתפוס בקבוק. ריחות השום והבצל האלה נכנסים למקרר הזה ולאורך תקופות זמן ארוכות יותר יכולים להשפיע על היין. מרתפי יין, בין אם מדובר ביחידה עצמאית או בחדר מבוקר טמפרטורה, מגנים מפני כל אויבי היין. אז יש לך תחזוקה או בקרת לחות, יש לך מדחסי רטט נמוכים יותר, אז הם לא רועדים, יש לך הגנה מפני ריחות, ויש לך יותר הגנה מפני אור UV על דלתות הזכוכית האלה, כמו, אתה יודע, סלרים מדהימים עם זכוכית? הו כן. כמו קירות הזכוכית האלה, נכון? הבלריים, בדיוק, אז לאלה יש הגנת UV. אז זה באמת ההבדל הוא שמקרר יין רק מגן מפני טמפרטורה או מחזיק את הטמפרטורה הנכונה. חובבי יין לוקחים בחשבון את כל אויבי היין.

דארה פ' קאפור 05:39

אוקיי, אם אני מתכוון להשקיע במערכת קירור מותאמת ממש מתוחכמת, אז יש לי חדר יין שהוא בולט, אם תרצו, כאילו פנטזיה אמיתית לא הורסת את הבית שלי. כמה זמן אני צריך לאסוף יין כמו, מה אני? האם אני מאחסן 20 שנה? ועל ידי אחסון 10 שנים? כמה זמן - 100 שנים?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 06:05

אז אני מתכוון, אני יכול לענות על זה ב-20 דרכים שונות. התשובה הקלה היא שזה תלוי. והסיבה שזה תלוי היא שכל אחד שונה. רוב היין לא נועד להתיישן, רוב היין שמיוצר מיועד לצריכה. זה כאילו אני שוכח את המספר...חמישה 5% על יינות 10% מהיינות בעולם נועדו למעשה להתיישן. עכשיו זה בדרך כלל דברים שאנחנו נהנים מהם, כאילו היין הזה יתיישן ממש יפה, אם כי שתייה יפה מהקופסה, נכון? אז יין יכול להתיישן, חמש שנים, 10 שנים, 50 שנים, תלוי מה היין, אז נשאלת השאלה, האם אתה הולך ליהנות ממנו? האם אתה מתכוון ליהנות מהיין הזה בעוד 10 או 15 שנים כאשר האלכוהול הזה קצת מתבשל, והטאנינים מתרככים? והפרי עובר מרענן ותוסס, למיובש, והתווים הארציים האלה מתחילים לצאת החוצה? בגלל זה יש לי מרתף. וזו הסיבה שאני כל כך נלהב מאחסון יין. וזה חשוב. אז כדי לענות על השאלה שלך, אם יש לך את היין הזה בחדר שלך במשך שישה חודשים עד שנה, מה קורה כשהוא לא בטמפרטורה הנכונה זה מזרז את תהליך היישון, נכון? אז אם היין הזה יכול להתיישן בין חמש עד 10 שנים, מה שלדעתי יכול להתיישן ב-70-72 מעלות, הוא יגיע לשם תוך שישה חודשים עד שנה. הוגן, נכון? אז אתה לא בהכרח מבשל את היין שלך, אבל אתה מזרז את תהליך היישון, והוא הולך להתפתח מהר יותר בטמפרטורה חמה יותר. ואז הבעיה הופכת שהיין מגיע לרמה, הוא מגיע לשיאו, נכון, והוא נשאר בשיא הזה לזמן מה הוא נשאר בחלון השתייה האופטימלי הזה באמת. כשהיא עולה מהר. זה נופל מהר. וכך חלון השתייה שלך ממש קטן. ואם אתה מתגעגע לזה, אז יש לך בקבוק ממש נחמד של חומץ שיושב בחדר היין היפה שלך שאתה מכיר.

דארה פ' קאפור 07:55

כן, אתה יודע, זה מוביל אותי לשאלה הבאה שלי, לכמה צרכנים יש את כל המידע שיש לך? ולדעתך, האם חלק מהם פשוט מכניסים את המערכות האלה כי הן נראות מגניבות, כי הרבה מהן מדהימות . ואני לא יכול להגיד לך שהייתי יודע איך ליישן משהו במשך 20 שנה ומתי לשלוף אותו ומתי ליהנות ממנו. אבל אני יכול להגיד לך שחלק מהעיצובים האלה, במיוחד כמו טרנד מתחת למדרגות הם כל כך מדהימים. זה יצירות אמנות בשבילי, אז הייתי רוצה שהם ייהנו מאמנות היין ומהיופי שבו. כֵּן. האם אתה באמת יודע מהי כוונת הצרכנים כשאתה בונה את המערכות האלה? ולא משנה?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 08:35

כן, שאלות נהדרות. ולמען האמת, זה כאילו, חלק כן, חלק לא. וחלקם חוו את החוויה המאכזבת הזו. וזו הסיבה שהם חוזרים ליחידת הקירור. אז וזו הסיבה ובגלל זה הצוות שלנו למה אנחנו עושים מה שאנחנו עושים, נכון? כשלקוח מתקשר ואומר היי, אני חייב למטה, אני הולך לבנות חדר יין. שאלה ראשונה מכל חנויות היין שלנו, הפה של היועצים הוא נהדר. איך אתה מתכנן לקרר את החדר הזה? ימין? האם אנחנו הולכים לבנות? מכיוון שהשאלה הראשונה והעיקרית היא קירור, כדי לוודא שהצרכן, האספן אכן מבין שללא מערכת או חדר מבוקרת טמפרטורה מתאימה, אתה עלול להסתכן בכל היין היפה הזה שאתה מאחסן? ימין? לחלק לא אכפת. חלקם רק רוצים את האסתטיקה. הם רק רוצים את מתלי התצוגה האלה. אז הכל טוב ויפה. אבל התפקיד שלנו הוא לחנך כל לקוח שמתקשר ואומר בוא נוודא שאם יש לך את הבקבוקים הישנים האלה של Mouton, כן, הבקבוקים הישנים האלה של Silver Oak או הבקבוקים הישנים האלה, מה שהם אוספים, נכון? שהם יזדקנו כמו שצריך כמו שהיית רוצה שהם יזדקנו. אז בעוד 10 שנים, אתה לא סתם פותח תווית ממש מפוארת של יין מבושל שיש לך את היין הזה שהתפתח למקום שבו הוא אמור להיות מיושן בצורה הנכונה. אז כמה שם בחוץ מודעים אני חושב יותר ממה שאתה יודע, אני חושב יותר ממה שאתה חושב. ואני חושב שהרבה מזה בגלל שהם חוו חוויה, אז אני יכול לחלוק את שלי. אז לפני שעבדתי בחברת Wine Enthusiast, כלומר אני כאן מאז 2005. מקרר היין הקטן הראשון שלי עם 16 בקבוקים, מקרר יין מקורר מדחס, לא מרתף יינות, בחור קטן. והיה לי בקבוק ברולו ששמרתי לאירוע מיוחד ויצאנו בשביל ההורים שלי לאחד מימי השנה הגדולים שלהם. והחזקתי אותו בערך חמש או שש שנים, במרתף הקטן הזה, ולא יכולתי לחכות לפתוח אותו נכון? בגלל שיש לי את זה כבר חמש, שש שנים, זה הולך להיות טעים. ופתחתי את זה. וכשפתחתי יכולתי להרגיש שהפקק קצת יבש. הייתי כאילו, בסדר, תראה מה קורה. והוא נורה, הפקק התייבש, אוויר הגיע אליו. וזה נעלם לגמרי. זה היה מחומצן. וזה היה הכי מאכזב. אני כמעט בוכה, חושב שזה היה כל כך מאכזב. זה היה נורא. זה היה נורא. התחושה המאכזבת. כֵּן. ואני זוכר שחשבתי שאני פשוט לעולם לא רוצה לקבל את זה שוב. ימין? וכך הבנתי, בדקתי דרכים, איך אני מכניס לחות למרתף היין שלי. ואתה יודע, אתה יכול לקבל כמו ספוג רטוב ולהכניס אותו כמו כלי טופר קטן. אבל יש דרכים מאולתרות, נכון. ואני פשוט, אתה יודע, אמרתי לעצמי, שברגע שאוכל להשיג אוסף, רציתי לוודא שאני באמת מאחסנת אותו כמו שצריך עבור אלה שאני רוצה להזדקן. וזה מה שאני ממליץ שיש לי, אתה יודע, הצוות שלנו ממליץ, אל תחשוב על כל האוסף שלך, כי רוב האוסף שלך, אתה כנראה הולך לשתות בעוד שישה חודשים או שנה, זה הולך לשתות להיות בסדר. אבל מה עם הבקבוק אחד או שניים האלה שאתה מתכנן ליישן במשך חמש או 10 שנים? כי אלה הם אלה שצריכים את ההגנה הטובה ביותר. ואלה הם אלה שאתה צריך לחשוב עליהם כשאתה חושב על אפשרויות אחסון היין שלך.

דארה פ' קאפור 11:47

ומה לגבי אם אתה מחליף יין ותאסוף אותו?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 11:50

אני מתכוון, כמובן מבחינת השקעה, כן, אני מתכוון, כשיש לך אם אתה מוכר את היין שלך, אתה מוכר דגמים, ויש לך תמונות ווידאו של זה בסביבה מבוקרת טמפרטורה נכונה במרתף, אתה מוסיף ערך, אתה מקבל על זה דולר עליון, אתה יודע, בניגוד לזה רק לשבת שם, אתה יודע, זה עושה הבדל גדול. אנשים יודעים.

דארה פ' קאפור 12:08

אז אם לקוח מעוניין לבחון את האפשרויות שלו, והוא לא יודע מאיפה להתחיל, פשוט תדריך אותי בתהליך של, אני רוצה ללכת ל-Wine Enthusiast. אני צריך פתרון לאחסון יין. אני רוצה שזה יהיה מבוקר טמפרטורה. אני חושב שאני רוצה משהו מעוצב יותר. מה התהליך הזה? מה הצרכן עושה?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 12:33

אז השאלה הראשונה, הם עושים בדיוק את זה, נכון? הם מסתכלים על הקטלוג שלנו, הם מחפשים באינטרנט ואומרים, אתה יודע, יש לי כמה בקבוקים שאני צריך לאחסן. תן לי להודיע ​​לי, להבין מה אנחנו צריכים כאן. וכך, אתה יודע, השאלה הראשונה שתמיד תשאל כמה בקבוקים יש לך, נכון? מה האוסף שלך - 20 בקבוקים על 50 בקבוקים, 500 בקבוקים, כי אתה תמיד רוצה לקבל פתרון אחסון שהוא קצת יותר גדול ממה שיש לך. כי אתה תמיד תגדל ממנו יש לך מה שיש לך, זה אם אתה מקבל מרתף של 50 בקבוקים, אתה מקבל מרתף של 100 בקבוקים בשלב מסוים, יהיו לך 10 בקבוקים על גבי המרתף, יהיו לך 30 בקבוקים. לצדו, אתה תמיד מתגבר על כל מחסן, אז אתה רוצה לקבל משהו שהוא כנראה 20 עד 50% יותר ממה שהאחסון הנוכחי שלך. אז הבנת את היכולת שלך, אם כן, יש לך חדר בחשבון? האם אתם מתכננים לבנות מרתף יינות, ואם כן, אנחנו רוצים לדון בכל מה שמתלווה לכך. זה הולך להיות פרויקט בנייה, אתה תצטרך לבנות חדר עם סוג מסוים של חומר, סוג מסוים של בידוד, נצטרך מחסומי אדים, נצטרך לבנות את הנכון שטח יחידת קירור ויש להם חתך. אז אתה יודע האם אתה מוכן לפרויקט בנייה אם אתה מתכוון לבנות משהו בבית שלך, נכון? מכבה אנשים לפעמים ולפעמים זה בדיוק מה שהם רוצים. יש להם את כל המרתף שלהם הם רוצים לקחת פינה ממנו לבנות מרתף, פנטסטי שבדרך כלל עבור כמו 500 בקבוקים או יותר זה המקום שבו אתה מתחיל לבדר כי כי האמת היא, העלויות עצומות, עיצוב מתלים, מערכת קירור מרתף יינות, הבנייה, ההתקנה, כל הדברים האלה. אתה יודע שזה לא זול לעשות במיוחד בימים אלה עם עלות חומרים ועבודה זה מה שזה. אז אם אתה מסתכל על עלות לבקבוק, אתה הולך להיות אתה יודע 20 עד $30 כמעט מינימלי בבניית מרתף בבית שלך. אז אנחנו רוצים פשוט לנהל את השיחה הזו ולוודא שאנשים מודעים מראש לפני שאתם יורדים לבור ארנב.

דארה פ' קאפור 14:30

אז אתה באמת נותן להם את מה שהם באמת צריכים לדעת ולא מנצל את מה שהם לא יודעים.

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 14:36

כֵּן. הסיבה השנייה היא שאם יש לך כמה מאות בקבוקים, 200-400 בקבוקים, יש הרבה חנות מצוינת לאחסון יין במרתף. עצמאי, היינו קוראים לזה. ארונות יין עצמאיים, אבל זה מתאר ממש טוב, נכון? זה ארון ארון יין מבוקר טמפרטורה שיציג את היין שלך כמו הפולקסווגן שאנחנו מסתכלים עליו כאן, נכון? זה יגן על היין שלך ללא תפרים. אז, אבל זה תהליך קל, נכון? הבנת את הקיבולת שלך, 400 בקבוקים, אתה צריך כמה יחידות, הם נראים יפים. הם נכנסים הביתה, הם מביאים את זה, ואתה מסיים תוך יום. בניית מרתף יין היא פרויקט. עכשיו, זה חדר בבית שלך, זו תחושת גאווה, זו תחושת עונג. זה אזור משעשע, כל מיני דברים כאלה. אז אבל אנחנו רק רוצים לפרוס, בסדר, הנה מה שאופציה א' תעשה את כל זה וכמה בקבוקים אתה יכול לאחסן. אבל הנה אפשרות ב', שעשויה לעלות קצת פחות, נותנת לך סביבת אחסון דומה אם לא שווה ליין שלך. ודרך אגב, אתה יודע, זה ייקח יום, לא שלושה חודשים. אז זו באמת המטרה. ואז אנחנו נכנסים לעניין החמור, מה האוסף? כמה זמן אתה צריך לאחסן את היינות שלך? אנחנו מה המצב החשמלי שלך, נכון, במיוחד עבור מערכת קירור של מרתף יין, זה הולך להיות, אתה יודע, אולי מחובר לשקע החשמל. אז, אז יועצי חנויות היין שלנו לא רק, אתה יודע, מסתכלים דרך איזה ארון הגיוני. הם צריכים לדעת איך לעצב אז לעבוד בתכנון, הם צריכים לדעת HVAC, אתה צריך לדעת קירור, עד כמה התעלות יעברו? איפה החשמל? ימין? איפה קווי היניקה, לאן ילך קו הנוזל. אז יש הרבה פרטים שהם יעברו עם הלקוח וגם עם הלקוחות. בדרך כלל לאספן יש קבלנים ובנאים ומתקני HVAC משלהם שיתקשרו בשיחת ועידה יקיימו פגישות איתם כדי לוודא שהתוכניות, התוכניות האדריכליות שהם בוחנים, אתם יודעים, תואמים את מה שאנחנו רוצים לעשות. קטע המרתף הזה. אז זה טכני.

דארה פ' קאפור 16:46

וכל זה בחינם? העצה, אתה מקבל?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 16:49

לגמרי.

דארה פ' קאפור 16:51

אז אני יכול פשוט להתקשר לחובבי יין, או להיכנס לאתר, אני יכול למצוא דרך ליצור קשר עם הנציגים האלה?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 16:58

זה אמור להיות הדבר הכי קל שעשית בחייך. אם זה לא, אנחנו לא עושים את העבודה שלנו.

דארה פ' קאפור 17:04

אני הולך לבדוק את זה. כן, כן, בדיוק.

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 17:07

אבל כן, אז שלך, שלך הייעוץ חינם. ברגע שאנחנו נכנסים לעיצוב, ואז יש תיקונים ודברים כאלה, אז יש, אתה יודע, יש חיובים מסויימים שנובעים על זה, אבל הם למען האמת, זה יותר פשוט לשלם עבור הזמן שעובר. עבודת עיצוב, נכון. אבל כדי לקבל את הייעוץ, אני מתכוון, אני מתאר לעצמי שלא כולם באמת יודעים מה הם צריכים או מבינים מה הם צריכים. אז אתה יכול לנהל את השיחה החינמית הזו עם מישהו 30 דקות בשעה, כמה זמן שייקח לו ללמוד מה הם צריכים. זה התפקיד שלנו. זאת אומרת, זה באמת העבודה שלנו. ואנשים יעשו את זה, אתה יודע, לפעמים במשך שנים, נכון? כאילו, היי, אני הולך לעזוב את הבית שלי בשנה-שנתיים הקרובות. ואתה יודע, בדיוק ראיתי את הבית הזה על זילו. ונראה שאוכל לשים שם מרתף יינות, אנחנו מתחילים את תהליך העיצוב. כלומר, אנחנו צריכים כמה ממדים, אתה צריך קצת מידע בסיסי כדי להתחיל את התהליך. אבל כן, זה מה שאנחנו עושים. אנחנו רוצים, אנחנו רוצים לחנך, ואנחנו רוצים לעזור לאנשים להתרגש, נכון? כאן אנחנו יושבים, אף אחד לא באמת צריך מרתף יינות. אז זה לא הכרחי, זה מותרות. וזה צריך להיות כיף. וזה צריך להיות חינוכי, וזה צריך להיות מישהו שנהנה מכל החוויה מההתחלה ועד הסוף. וזה באמת מה שאנחנו מנסים לעשות.

דארה פ' קאפור 18:17

כלומר, אני משוחד כי אני עובד כאן. אבל אני מרגיש שזה מה שכולכם עושים. אני עובד בצד התקשורתי. ואני עובד עם הצוות של מרשל יותר ויותר מדי יום. אז אני מקבל את החינוך, אני לומד איך הם עושים מכירות. ואני פשוט יודע לעבוד איתך, כמה אתה נחמד להסביר דברים, כמה זמן ייקח לך להסביר דברים ואז התשוקה שיש לך, זה מדבק. זה הדבר המגניב ביין, נכון? זה פשוט מפגיש כל מיני רמות של אנשים. ואנחנו עדיין יכולים ליהנות ממשהו מסיבות שונות.

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 18:46

כן, אתה כל כך צודק. ותודה לך ואני מעריך את זה וזה התשוקה שאני מעביר את זה שאשתי שאתה מכיר רוצה להרוג אותי לפעמים כי זו עבודה, אבל בפעמים אחרות זה עובר גם אליה כשפתאום יש לה כוס ו זה כמו הו, זה נהדר. מה זה? ואז אה, העיניים נפקחות נכון? הכל משתפר קצת כמו שצריך. אני משווה את זה לגולף בהרבה מובנים ממה שאמרת זה עתה כי אנחנו יכולים להיות ברמות שונות לחלוטין של הידע שלנו ואיך ההערכה שלנו עוברת אבל אתה ואני עדיין יכולים לשבת כאן וליהנות באמת מבקבוק היין הזה באותה מידה כמו כשאתה הולך לשחק גולף. אני הולך לשחק בזה רוב. הוא הורג אותי. כשרוב ואני יוצאים אנחנו נהנים מאוד למרות שהוא מנצח אותי ב-15 חבטות כי אנחנו יכולים לשחק את אותו משחק ביחד ולהעריך את אותו משחק ביחד וליהנות אחד מחברתו של זה ביחד אפילו ברמות שונות. אז זה בדיוק מה שאנחנו מנסים לעשות כאן כדי לוודא שהאוספים שלך מהנים ככל האפשר. לא משנה מה הצורך שלך. אנחנו צריכים ליהנות מזה ממה שאנחנו עושים נכון או ממה שאנחנו עושים.

דארה פ' קאפור 20:01

אז עכשיו ניכנס לעוד דברים מהנים באמת. לעניות דעתי. אמרת שאתה עושה את זה מאז 2005? כֵּן. כיצד השתנו המגמות במרתפי היין במהלך פרק הזמן הזה?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 20:45

כשהתחלנו לראשונה, האחסון היה... מרתפי יין היו יפים כן, אבל הקיבולת הייתה המלך: כמה בקבוקים אתה יכול לאחסן? זה היה קיבולת. ואיפשהו אולי לפני עשור או משהו כזה, אולי קצת פחות, פתאום... תמיד היו מדפי תצוגה, אפשרויות, נכון, תמיד אפשר היה לשים מדף תצוגה מחוץ לאחד הארונות כדי להיראות יפה. אבל בפנים, לא ממש אכפת להם מהתוויות, הם רצו להכניס לשם את הבקבוקים. מדפי תצוגה לא נמכרו כי זה היה כמו, הו, אתה שם מדף תצוגה, הבקבוק הולך להטות למעלה, אתה הולך לאבד מארז אחסון שם, תשכח מזה, אני לא צריך אותו. ואז פתאום, התווית הזו קדימה, הסוג הזה של תצוגת התווית התחילה לצאת. ואתה יודע, יש את מתלי VintageView האלה ואז מדף התצוגה התחיל לצבור קצת אחיזה. ואתה יודע, אני נותן קרדיט לאדם שטרום, מייסד שותף של חובבי יין, ששם את האצבע ואמר, אנחנו חייבים לעשות עם זה משהו. הוא כאילו זה הטרנד וזה קורה. ומכאן נולד VinoView. ופתאום אנשים רצו להראות את התצוגות שלהם. הם רצו להראות את התוויות שלהם, הם רוצים להציג את התוויות שלהם, הם רצו את מתלי התצוגה האלה עם קירות הזכוכית האלה. וזה באמת לא השתנה מאז שאני מתכוון, זה כמו שאמרת את הרצון החדש שלך להשתמש בו. זה מה שראית מאז שהיית כאן, נכון? ואנשים רוצים לראות את התווית שלהם. ואני חושב שהרבה מהתוויות עברו כברת דרך. יקבים משקיעים יותר באריזות שלהם ובתצוגה שלהם. ובכוונה תכליתית, זו יצירת אמנות ולפעמים יש להם אפילו אתה יודע, שיתופי פעולה של אמנים. הייתה מגמה מרובת טמפרטורות כשהתחלתי לראשונה, שבה יחידות היו שירות יין אדום למעלה, אחסון באמצע ושירות יין לבן בתחתית. ימין. וזה עדיין משמש לפעמים למסחר, אבל זה באמת מתקדם יותר ויותר לעבר רק התיישנות עכשיו, ממש אפילו אזורים כפולים... כל חנויות היין באותה טמפרטורה, יין אדום, שמפניה, פורט, מה שזה לא יהיה 55 מעלות 53 עד 57 מעלות. הדבר היחיד שאתה צריך עבור אזור כפול הוא שירות מכיוון שיינות לבנים מוגשים קרים יותר מאדומים. אז אם אתה מיישן יין ומאחסן לטווח ארוך, הכל הוא אזור יחיד, טמפרטורה אחת. הטרנד הרחק ממספר אזורים, אזורים כפולים עדיין שם, כי במיוחד אם יש לך אותו במטבח ובחדר האוכל שלך ואתה רוצה יין לבן לבן מוכן לשליפה להגשה, זה הגיוני. אזור כפול זה נהדר. אבל לעתים קרובות יותר מה שנראה זה פתרונות אחסון מרובים בבית. לדוגמה, למטה זה מה שהם מזדקנים. זה פריטי האספנות. למעלה זה מה שהם הולכים לשתות בחודשים הקרובים.

דארה פ' קאפור 24:29

שאלה נוספת לגבי המגמות הללו, האם לדעתך הן משקפות גם את מגמות תעשיית היין באותה תקופה? אני יודע שאדם היה נהדר בלחנך אותנו על אתה יודע למה חובב יין בכלל התחיל כחברה כשב-1979 יין לא היה פופולרי כמו שהוא היום, הוא גם לא היה נגיש. אז כשאתה אומר לי את הדברים האלה, זה הגיוני. אוקיי, זה היה לגבי פונקציונליות. עכשיו, אני חושב ששנים מאוחר יותר, זה סמל סטטוס. אז לא רק יש שיתופי פעולה אמנותיים בלייבלים. אבל כמה מזה הוא תגובה לטרנד של צרכנים שרוצים להשוויץ?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 25:09

זו נקודה ממש טובה. התשובה היא כן. אני חושב שזה כן קשור למה, אתה יודע, המגמות הן בתעשייה. ולנקודה שלך, אחד הגדולים שבהם שכחתי לציין היה מרתף היינות הסגור מזכוכית בסלון. ימין? כֵּן. אתה רואה את זה כל הזמן. ואלה לא מיועדים למרתפי יין בפוטושופ. למישהו יש, בסלון שלו על הקיר האחורי, מתלים לתצוגה, דלת זכוכית גדולה זו עם דלתות צרפתיות גדולות. וזה טרנד ענק כרגע, בדיוק מהסיבה הזו אנשים רוצים להראות לך. הם רוצים להשוויץ באוסף שלהם. אחרים רוצים להכניס אנשים לתשוקה שלהם, יינות הם חלק מהחיים שלהם. וכשהם מתיישבים לארוחת ערב או לפני ארוחת הערב והם מתיישבים על הספה שלהם, הם פותחים בקבוק יין. וזו הדרך שלהם, אתה יודע, להרגיש שהם כל הזמן מרותקים לתרבות היין.

דארה פ' קאפור 26:06

אני בטוח שבשנים שבהן עשית את זה, עבדת עבור סלבריטאים. הם יכולים להיות סלבס בתעשיית התעשייה, הם יכולים להיות סלבס הוליוודים, סלבס ספורט... רק תגידו לנו, לכל המציצנים שם בחוץ, מהן כמה מהתכונות הכי מטורפות והיקרות שאנשים ביקשו?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 26:32

מה שבאמת מעניין, זה שבדרך כלל לא הסלבס והכוכבים רוצים את הפיצ'רים הכי מטורפים. בואו נודה בזה, אנחנו יודעים שאנשים בפיננסים מרוויחים כמה דולרים, ענקים של תעשייה, יש להם כמה דולרים לזרוק. אז בדרך כלל אלה הם הכל בחוץ, סרסור משהו במרתף שלי. מבחינת אני אכה בעניין הסלבריטאים, ורובם ממש לא רוצים שישתפו אותם, אבל אפשר לומר שאחד ממנחי הרדיו/טלוויזיה האהובים ביותר, אתם יודעים, שגר בניו יורק , היה אדיב מספיק לתת לנו לעשות את המרתף שלו. ואחד מתאגרפי האייקונים הקולנועיים של זמננו הוא גם לקוח. אני חושב שהאמת היא שמכל השאלות המטורפות בעיצובים המטורפים, האנשים האלה הם סופר נלהבים מהבתים שלהם, יותר מהיין. ומה שאני מתכוון בזה הוא ש... לאחד הלקוחות שלי עיצב סלון והוא לא שותה יין, אבל הבית שלו בגלל מי שהוא היה, והבילויים שהוא עשה, הבית שלו היה צריך מרתף יינות. וזה היה אחד היקרים ביותר. הוא אהב לארח, הוא אהב לקבל את פני האנשים לביתו ולהשוויץ. הייתה לו כל כך הרבה גאווה בביתו שהוא רצה שכל סנטימטר מסוים במרתף היין הזה יהיה מושלם. וזהו וזה משהו שאנחנו הלכנו וצילמנו וצילמנו ותוכלו לראות באתר שלנו, ויש לו קיר זכוכית שמכסה את כל החזית. כעת אנו משתמשים בדרך כלל בזכוכית בעובי חצי אינץ'. זכוכית לא מבודדת היטב. אז אתה צריך להגדיל את יחידות הקירור. ויש ערכים ומשוואות שאנחנו עושים, אבל הוא רצה זכוכית של שלושה רבעי אינץ'. אמרתי טוב, אתה רק תרוויח כמו, אתה יודע, חצי מערך R. זה לא הולך להוסיף הרבה ערך בידוד. הוא אמר, זה לא משנה, זה ייראה עשיר יותר, זה ייראה עבה יותר, וזה ייראה טוב יותר במרתף היין שלי. אז כן, אמרתי טוב, אמרתי שיהיה ממש קשה להיכנס לכאן כי הזכוכית כבדה. הוא הולך, אל תדאג, יש לי אנשים שיכולים. הוא רצה תקרת פנלים מוגבהת שנבנתה מעץ ספציפי... הפרטים שהיו לו על כל דבר היו מדהימים. והוא בילה על זה, אבל זה מה שהוא רצה.

דארה פ' קאפור 26:34

מה הכי הרבה שמישהו הוציא על מחסן? כאילו כמה גבוה המחירים האלה יכולים להגיע?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 29:24

התקרבנו לחצי מיליון במחסן, וזה בשביל מישהו כזה. לעת עתה האוסף שלו גדל והוא למעשה התחיל לשתות יין מאז שקיבל את מרתף היין שלו. אבל כשיש לך אוסף שיכול להיות 3 מיליון, 5 מיליון, 10 מיליון, כשאתה מסתכל על אחוזים...   זה כמו שיש לך EuroCave שעולה $4,000, $5,000 ויש לך שם יין בשווי $20,000-$40,000, המשוואה היא בערך אותו דבר. מרתף יין של 2,000-3,000 בקבוקים עבור קרוב לחצי מיליון דולר כשיש לנו יין בשווי 10 מיליון דולר. שהמשוואה הזו עדיין מסבירה למה זה עובד בבית ולמה זה כל כך חשוב עבור האוסף המסוים הזה, במיוחד אם הם משקיעים ואז מוכרים אותה. ולמי שלא יודע, EuroCave הוא מרתף היינות המוביל שיוצר בצרפת. עבודת יד. הם קיימים מאז 1976. Wine Enthusiast הוא המפיץ הבלעדי שלהם כאן בארצות הברית. והוא אכן לוקח בחשבון את כל אויבי היין. יש לו תחזוקת לחות, יש לו את הרטט הנמוך ביותר, יש לו את הגנת UV הטובה ביותר, יש לו מסנן פחם. אז כשאנחנו מדברים על מרתפי יין אמיתיים שהם ארונות, EuroCave הוא באמת הקרם דה לה קרם.

דארה פ' קאפור 29:50

זה טוב לדעת כשיש לי הכנסה פנויה.

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 30:50

כן, ובכן, אתה עולה בשרשרת מרתפי היין, בדיוק כמו כל דבר אחר. התחל עם קטן ואז אתה עולה למעלה ואז הדבר הבא שאתה יודע, אתה תקבל את כל הקומה למטה שלך בנוי.

דארה פ' קאפור 31:04

הצעד הראשון שלי היה זה מתחת לדלפק מקרר חובבי יין [Prestige]. ועכשיו אני חושב מה הלאה?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 31:16

זה מקרר שער. זה כמו כל דבר אחר. אם נחזור לגולף, אתה מקבל את סט המקלות הראשון שלך ואתה כאילו כן, טוב, זה בסדר. אתה נשאר עם אלה לנצח. אבל גם נתפסת עם הבאג הזה? אתה כאילו, אני צריך נהג טוב יותר. אני צריך מכה טובה יותר וגם מועדונים חדשים. הטעם שלך נעשה מתוחכם יותר. וכך גם הניסיון שלך.

דארה פ' קאפור 31:56

מה אתה יכול לספר על אדם על סמך האופן שבו הוא מאחסן יין?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 32:06

יש סוג של שלושה סוגים שונים של אספנים. יש את האספן ברמת הכניסה כמוך - אוהב יין, אוהב את החוויה, נהנה לשתות ורק צריך משהו לאחסן את 20-40 הבקבוקים האלה בטמפרטורה הנכונה. ברגע שיש לך את מרתף היין הקטן הזה, זה נותן לך קצת גאווה, כאילו, היי, רק העליתי את המשחק שלי, יש לי מרתף יין. הגעת לשלב הבא בהשוואה לכל אחד עם מתלה של 8 בקבוקים במטבח. וכדי ששותה יין ברמת הכניסה הזה בשבילי, הוא זה שמתחיל להפיץ את הבשורה, היי, חבר'ה, זה כיף. וכשאתה שם את היין הזה במרתף היין, זה די משנה את החוויה באופן כללי, כשיש לך אותו בטמפרטורה הנכונה ואתה מושך אותו החוצה בטמפרטורה הנכונה כי זה עושה את ההבדל. טמפרטורת ההגשה עושה את ההבדל. טמפרטורת החדר אינה 70 עד 75 מעלות. כשאנשים אומרים שיש להגיש יין אדום בטמפרטורת החדר זו לא טמפרטורת החדר הנכונה. טמפרטורת החדר היא כמו 60-65 מעלות. אז כשאנשים מחזיקים את המתלה שלהם במטבח שלהם, וזה 75 מעלות, והם שולפים אותו ישר ומגישים אותו, הוא חם מדי. וזו הסיבה שהיינות האלה יכולים לטעום גבוה מאוד באלכוהול. אלכוהול יוצא יותר כשהיין חם. ואז הבא יש לך את הנלהב או האספן. לאנשים האלה יש 500 עד 1000 בקבוקים, הם יכולים להיות קומץ של ארונות, יכולים להיות חדר יין קטן, יכול להיות מתחת למדרגות. ועכשיו יש להם אוסף שבו יש להם חופן בקבוקים, אולי אפילו חצי מהאוסף שלהם, שהם מתיישנים למטרה מסוימת. הם מאחסנים לאירוע, הם אולי מאחסנים כמה כדי למכור, אולי הם מתעסקים, אתה יודע, מטרת השקעה עבור חלק מהיינות שלהם. אכפת להם מהמחסן שלהם מנקודת מבט של הגנה, אבל הם לא צריכים שזה יהיה מופע גדול, מוכר ראווה. אז אלה אנשים שיש להם כמו, אתה יודע, מרתף 1000 בקבוקים במרתף שלהם. אני חושב שאני נופל לזה. יש לי EuroCave ויש לי עוד אחד קטן במטבח שלי. יש לי כנראה 250 300 בקבוקים, שאת רובם אני פותח ועובר אבל אם יש לי בערך, אתה יודע 25-30 בקבוקים שאני מקווה לפתוח עם הילדים שלי. לכל אחד מהם יש מדף ב-EuroCave שלי. אז אלה כמה פריטי אספנות שיש לי. אז זו הרמה הבאה של אספן. והאנשים האלה הם האנשים שהולכים לנאפה, האנשים שיוצאים לטיולי היין שלהם, שמצטרפים למועדוני היין, שרוצים להחזיר את תרבות היין לביתם, נכון. ואז יש לך את ההצגה. יש לך את האדם שבאמת רוצה להציג ולהציג לא רק את היינות שלו, אלא גם את המרתף שלו. הם רוצים את קיר הזכוכית הזה, הם רוצים להראות כמה מגניב המרתף שלהם כי הבית שלהם הוא סוג של בית. ואלוהים יברך. ימין? לאנשים יהיה, אתה יודע, מרתף היין ליד מגרש הטניס המקורה וחדר התקשורת שלידו. הם עדיין עשויים להיות הזקן ומטרת ההשקעה וכל זה. אבל יכול להיות שהם לא. יכול להיות שיש להם את המרתף הזה בבית שלהם כי הבית צריך מרתף כזה. ואז זה קשור למה עוד הם עוסקים - באילו תחביבים אחרים יש להם? מכיוון שלעתים קרובות יותר, תמצא את התחביבים האלה בתוך מרתף היין או מחוץ למרתף היין. חולצות חתומות חתומות. וחולצות כדורגל, ואתה יודע, מזכרות מכוכבי קולנוע ודברים. אז עכשיו הם לוקחים את התחביבים שלהם והם משלבים אותם בתוך מרתף היין הזה. וזה הופך להיות חלק מזה.

דארה פ' קאפור 37:12

יין הוא מארג החיים, מארג הבית שלך.

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 37:19

זה הופך לעניין של אמצעים ומרחב באותה נקודה. וזה חלק ממה שאנחנו עושים, חלק מהייעוץ הזה. לאן בבית זה הולך? ומה אתה מחפש לעשות? ואנחנו נשאל את השאלות האלה. האם אתה רוצה להשוויץ בכל היין שלך? או שאתה רק מחפש מרתף יינות פונקציונלי ומקום לאחסן אותו בטמפרטורה הנכונה? ולכן אנחנו מנסים לאמוד איפה הלקוחות האלה נמצאים מההתחלה, כדי שנדע לאיזה כיוון לקחת אותם במסע המרתף שלהם.

דארה פ' קאפור 37:59

שאלה אחרונה בשביל הכיף. של מי האוסף היית מוכן לאבד את הזרוע השנייה שלך כדי לגשת אליו?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 38:10

אני רוצה להיכנס למרתף של DRC. Domaine de la Romanée-Conti בבורגונדי הוא הבורגונדי היקר ביותר וללא ספק הטוב ביותר המיוצר בעולם. ומעולם לא הייתי, שמעתי סיפורים, שמעתי שמועות שלמרתף יין יש שרידים שחזרו למאה ה-18, כאשר הם אוהבים, אתה יודע, התחילו לייצר לראשונה בבורגון. ואני מתכוון, טעמתי פעם אחת מהיינות שלהם וכאילו זה היה ברכיים, נכון? אתה לא מאמין כאילו יין יכול לטעום ככה. אז זה לא מוכר אישי אישי, אבל אם הייתי יכול, אתה יודע, להביא לשם כרית ושמיכה לכמה ימים, הייתי בסדר.

דארה פ' קאפור 39:10

והאם יש איזה מפורסם או מישהו בקולקציה של התעשייה שאתה סקרן לראות?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 39:14

ללברון חייב להיות קצת סלר. כמו שהייתי מניח עם מה שהוא עושה, ואלוהים יברך אותו על היותו שגריר כה גדול של יין כרגע, הוא באמת נהנה מזה. הוא מפרסם את זה בכל כך הרבה דרכים שונות. כן, אני אשמח להיכנס איתו למרתף שלו.

דארה פ' קאפור 39:17

עוד משהו שאתה רוצה לומר לפני שנסגור?

מרשל טילדן השלישי, DWS, CSW 39:18

דבר אחד שאני פשוט אעזוב הוא, אתה יודע, יין מתפתח. זה קו גבינתי, אבל אני אוהב את זה, הקו הזה מ-Sideways שווירג'יניה מדסן אומרת, אתה יודע למה היא אוהבת יין, כי זה תמיד מתפתח, וטעמו שונה. אתה יודע, בכל יום שאתה פותח אותו, זה יהיה טעם שונה מחר ובעוד שנה אחרת. ובגלל זה, בעיני, אני כל כך נלהב מאחסון יין ויין. אני אוהב את המסע. אני אוהב את האבולוציה. אני אוהב לקבל בקבוק של זה עכשיו ובקבוק בעוד שנה ואיך זה השתנה ובמה זה שונה? ואין שום דבר אחר שעושה את זה. אין כמו יין שמעורר את הרגש הזה. אין כמו סביבה נכונה לאחסון כדי לשפר את החוויה הזו באמת. ואם אנחנו לא חיים את החיים הכי טובים שלנו עם החוויות שלנו אז מה אנחנו עושים?

דארה פ' קאפור 41:21

זה יפה, בנאדם. אני חופר את זה. תודה רבה לך, מרשל. זה היה מדהים. לחיים. כֵּן. לחיים. שיהיה סוף שבוע נהדר לכולם. תודה.