Close
Logo

אודותינו

Cubanfoodla - דירוגים וסקירות היין הפופולרי הזה, הרעיון של מתכונים ייחודיים, מידע על שילובים של הסיקור החדשותי ומדריכים שימושיים.

תַרְבּוּת

מדוע הפיכת חינוך יין לפחות מחניק יכולה להציל את התעשייה

לפרק השלישי והאחרון בסדרה בת שלושה חלקים שלנו המדגישה כמה מהן 40 יוצרי הטעם העתידי של 2023 , מארי צ'סליק מתמודדת עם שאלה הכרחית: 'איך אוכל להנגיש יין לכולם?'



כסומלייה ויזם משיקגו, צ'סליק שם לב שיין לא היה נושא חם במיוחד במערב התיכון. אבל זה לא היה בהכרח בגלל שאנשים לא התעניינו. לעתים קרובות מוצפים מהז'רגון בתעשייה ותפיסות תרבותיות מחניקות, פשוט לא היה להם מקום בטוח ואינפורמטיבי לדבר על זה.

אולי גם תאהב: האם אתה סנוב יין? 8 דגלים אדומים לנקודה

בשנת 2020 ייסדה צ'סליק יינות כאלה כפלטפורמה לחינוך יין כדי להפוך את היין למהנה ונגיש יותר. המשימה שלה היא לעזור ליותר אנשים להיות בטוחים לגבי יין על ידי תרגום טרמינולוגיה מורכבת לאנגלית פשוטה ויצירת קהילה תומכת, אותה היא מכנה בחיבה 'Slik Squad'.



צ'סליק הרחיבה מאז את טווח ההגעה שלה טיק טוק , שם המערכונים הניתנים לקשר שלה עוזרים ליותר מ-65,000 עוקבים להרגיש שרואים, נוחים ונשמעים - מרכיב חיוני ביצירת תעשייה מכילה יותר, היא מציינת.

האזינו כשצ'סליק חולקת את מסע התעשייה שלה; מוצאת הקבלות מעוררות תובנה בין הקריירה הקודמת שלה כאחות מוסמכת לעסקי היין; וחולקת את החזון שלה לנוף יין מכיל יותר.

  לוגו של אפל פודקאסט
  לוגו של גוגל פודקאסט


תמלול פרק

התמלילים נוצרים באמצעות שילוב של תוכנת זיהוי דיבור ומתמללים אנושיים, ועשויים להכיל שגיאות. אנא בדוק את האודיו המתאים לפני שאתה מצטט.

רמקולים : סמנתה סט, מארי צ'סליק, ג'יסי טופס

ג'סי טופס 00:09

שלום, וברוכים הבאים לפודקאסט חובבי היין. אתה משרת את תרבות המשקאות, ואת האנשים שנוהגים בה. אני ג'סי טופס. זהו הפרק האחרון בסדרת שלושת החלקים שלנו, המדגיש חלק מהפיצ'רים של השנה. 40 יוצרי טעם חובב יין תמיד שאף למרכז קהילות שבאופן מסורתי נותרו מחוץ לשיחת היין. בעבר 40 מתחת לגיל 40. העתיד 40 מורכב מחדשנים, תומכי יצרני טעם, ואלה מביאים להם את תעשיית היין לעתיד. מה שמוביל אותי לאורחים שלנו השבוע. מארי צ'סליק. מארי היא סומלייה מוסמכת ומייסדת חברת סליק ווינס, שהמשימה שלה היא לספק חינוך יין נגיש. מארי יושבת עם מפיק האינטרנט הדיגיטלי שלנו סם סט. אז תקשיבו כשמארי מסבירה למה היא נלהבת להפוך את חינוך היין לנגיש יותר, מה היא מוצאת מתסכל בתחום היין, את הדבר האחד הזה שהיא הייתה מלמדת אם הייתה צריכה ללמד רק דבר אחד על יין, ואיך היא הופכת את פלטפורמת החינוך המקוונת שלה מרתק ואינטראקטיבי. הקריאה היא אוסף חלומי של יינות קליפורניה המציעים מגוון ייחודי של זנים, סגנונות והאפלאצ'ים הטובים ביותר בכיתה. היינן ג'יימס מקפאיל נותן לכל יין קול ברור וייחודי, עובד עם מגדלים משפחתיים ידועים כדי ליצור שרדונה, פינו נואר וקברנה סוביניון, תוך איסוף של למעלה מ-7090 ציונים נוספים בתהליך. הצטרף לאחת השיחות, מועדוני יין הניתנים להתאמה אישית מלאה לגישה ראשונה למהדורות חדשות, בצירים מיוחדים בספרייה ועוד. עם ארבע אפשרויות חברות, יש מועדון לכל חובב יין, קבל שלושה משלוחים בשנה, או נסה את המנוי החודשי עם משלוח שלושה בקבוקים בחודש ישר עד לדלתך. למידע נוסף וגישה, בקר אותנו ב-wine.com המתקשר לחובבי הנטוי האחורי.

סמנתה סט 02:29

היי לכולם וברוכים הבאים לפודקאסט חובבי היין. שמי סמנתה סתר ואני מפיקת האינטרנט הדיגיטלית כאן בחברת Wine Enthusiast והיום יש לי העונג לדבר עם מארי צ'סליק, אחת מ-40 הזוכות לעתיד השנה. מדי שנה מזהה חובב יין מערך מגוון של יצרני טעם שמביאים את עסקי המשקאות לעתיד. ביניהם ייננים, אנשי חינוך, סומליירים מבשלים וכל מיני אנשי מקצוע שמוצאים דרכים ייחודיות לפתוח דלתות ולבנות גשרים בתעשייה. מארי היא סומלייה מוסמכת והמייסדת של יינות slik, פלטפורמת חינוך יין מהנה, נגישה ועם זאת אינפורמטיבית. לפני שנצלול לעולם של חינוך יין נגיש, מארי, אכפת לך לשתף קצת יותר על עצמך וכיצד נוצרו יינות כאלה?

מארי צ'סליק 03:14

בטוח. ואתה הצלחת. זה היה מעולה. באמת רק מגרש המעלית שלי הוא בעצם לא אבל כן, שמי מארי צ'סליק. אני מאמינה בחינוך יין מהנה, נגיש, יומיומי והתחלתי יינות סליק, שזה רק קצהו של שם המשפחה שלי. אז זה S L I K התחיל בתחילת COVID באוגוסט 2020. ממש מחליט לאן אני רוצה ללכת בעולם היין. עבדתי במסעדות לפני ה-COVID. עבדתי אפילו כאחות לפני שעבדתי במסעדות. אז חייתי כמה חיים ובאמת החלטתי שיין זה משהו שאני מתלהב ממנו, אבל גם אנשים ואנשים מחנכים מאחוריו. אז יינות כאלה היו הדרך שלי והמשימה שלי לחקור איך אני הופך יין לנגיש לכולם? ואיך זה נראה? וכשהתחלנו בזמנו, זה נראה יותר כמו אירועים וירטואליים כי ברור שזה היה מאוד פופולרי בהתחלה ו-COVID. וזה באמת פשוט השתנה עם הזמן. וידעתי שזה צריך לקרות כדי שהחלקלק יגדל. אבל המשימה נשארת זהה, חינוך יין מהנה ונגיש לכולם. והדרך שבה זה התחיל להפוך ל-yes, אירועים וירטואליים, כן, לעשות אירועים לאנשים. אבל זה התחיל להפוך יותר לעסק מקוון באמת דברים שבהם התחלתי ליצור תוכן, לא רק בשביל עצמי כדי לפרסם את מה שאני עושה ואת מערך הכישורים שלי, אלא גם עבור אנשים אחרים. התחלתי לקבל הכרות מהרבה סוגים שונים של מותגי יין. ואנשים התחילו מאוד לאהוב את התוכן שעשיתי. והגדלתי די מהר קהל עוקבים קטן. יש לי כמעט 90,000 עוקבים בכל הפלטפורמות שלי ואני באמת משתמש בהם בתור לוח משוב כדי לומר, מה אתה אוהב ביין? מה אתה מוצא מתסכל ביין? מה היית רוצה שהיה קיים בעולם היין, אז אני קורא להם בחיבה, הצוות החלקלק שלי, האנשים שעוקבים אחרי, העוקבים שלי שאני מנסה כמיטב יכולתי ליצור אינטראקציה עם כל מי שמושיט יד אליי. וזה באמת יצר את המבנה החזק הזה של שוק המוצרים המתאים לשוק היין. אז יצרתי קורס יין מקוון שלדעתי מתאים להפליא את צוות ה-Slik ולצרכים שלהם. ואני עובד על כמה ספרים גם איך לקרוא תווית יין, כלומר אם הייתי צריך ללמד דבר אחד על יין, זה כנראה היה הדבר הזה. אז זה במשימה של חלקלק של חינוך יין נגיש לכולם.

סמנתה סט 05:36

תודה רבה על השיתוף בכל זה. נראה שהמשימה שלך מתרחבת לכל כך הרבה כיוונים שונים. ואני אשמח אפילו לקחת צעד אחורה לרגע, כי ציינת שיש לך היסטוריה קודמת בתחום הבריאות. אז איפה נכנס הציר הזה. ומה באמת נתן לך השראה להיכנס ליין?

מארי צ'סליק 05:53

כן, יש שם בדיחה על אחיות שצריכות כוס יין בסוף היום, או כל ספק שירותי בריאות, במיוחד בזמן COVID. ובכן, נכנסתי לסיעוד כי מאוד אהבתי אנשים. ומאוד אהבתי להתחבר לאנשים. ומאוד אהבתי להרגיש שאני עוזר, נכון. ודרך אובייקטיבית ברורה מאוד לעזור למישהו היא לעזור להציל את חייו. וכשהייתי צעיר יותר, זה היה הכי הגיוני. ואז כשנכנסתי לבית ספר לאחיות, עבדתי כמארחת במסעדה כאן בשיקגו, שם אני עדיין מתגורר ממנה, ואהבתי את זה, כמו שעבדתי בבר טיפשי כזה במרכז שיקגו, ו באמת שלא היה לי שום דרך לאהוב את זה כמוני. אבל אני זוכר שהייתי בן 19. והיו לנו כמו כרטיסיות מאחורי המארח, ושיכולנו למזוג בירות לאנשים שחיכו. ופשוט חשבתי שזה הדבר הכי מגניב. והייתי כאילו, בנאדם, כאילו, מסעדות זה מגניב. כאילו, אני ממש חופר את זה, נכון. אז כשהתחלתי לעבוד כאחות, הייתי כאילו, אתה יודע, להיות של אחות זה בסדר, נכון? זה גורם להרבה אנשים להיות מרוצים ומאושרים. אבל אני פשוט יודע שיש משהו אחר שאני צריך לרדוף אחריו. ואני חייב לדעת יותר ולראות כמה רחוק אני יכול לקחת עם זה. אז כן, להיכנס ליין הייתה באמת רק הדרך שלי להיכנס למסעדה. זו הייתה מסעדה ברמה גבוהה יותר, באמת רציתי לעשות משהו בכוכב מישלן, רק משהו מהדרג העליון. והרגשתי כאילו יין הוא רק סט מיומנויות שלהרבה אנשים אחרים לא היו. ורציתי לעלות על זה. אז להיכנס ליין משירותי הבריאות, היה באמת יותר פרגמטי מכל דבר אחר. אבל זה הפך למשהו כמו מטורף כזה. ופשוט אהבתי כל שלב בו.

סמנתה סט 07:35

בהחלט. ומה הכי הפתיע אותך עד כה במסע הזה מהמעבר הזה במיוחד?

מארי צ'סליק 07:43

מה שהכי הפתיע אותי זה כמה עבודה כאחות דומה לעבודה במסעדה. ואפילו מה שאני עושה עכשיו, זה מערך מיומנויות כל כך דומה של לקחת נושאים מורכבים, בין אם זה סוכרת, או אי ספיקת לב, ולתרגם את זה לעולם היין, אני רואה כל כך הרבה הקבלות של גישה וז'רגון מוזר ופשוט להיות מדי מורכב, נכון? או אולי אפילו קצת טאבו של כמו לדבר על מוות במובנים מסוימים, נכון? כאילו, אני רואה הרבה הקבלות בתוך עולם היין. וגם הייתי מתלוצץ שאני מרגיש שאני מקבל מים לאנשים בשני התרחישים, בין אם זה בבית חולים או במסעדה, זה היה התפקיד העיקרי שלי היה 40%, למלא כוסות מים.

סמנתה סט 08:30

אף פעם לא חשבתי על זה ככה. ואני בא מרקע קטן של שירותי בריאות מדעיים, אם תרצו, גם כן. ואתה כל כך צודק, ושיש כל כך הרבה אנשים שלא יודעים על יין. וזה קשה כי זה פשוט להבין שזה לא מאוד קל לתקשר. ויש שם את המחסום הזה, שאני מניח שמה שאתה מנסה להתנתק ממנו הוא לנסות לעבור את זה.

מארי צ'סליק 08:53

כן, בהחלט.

סמנתה סט 08:55

אז למה יין ולא בירה, כי הזכרת שהתחלת במזיגת הכוסות שלך.

מארי צ'סליק 09:02

הרגשתי שיש יותר הזדמנויות ביין, כאילו יין תורם ל-30% ממכירות המסעדות. וכך הרגשתי שאני יכול לתרום יותר, אני יכול להיות בעל ערך רב יותר למסעדה על ידי הבנת היין. וכמובן, לעולם הבירה יש היסטוריה מורכבת כמו עולם היין. אבל פשוט היה משהו שבאמת התריע על עולם היין. ואני גם חושב שיש סימן שאלה גדול גם עם יין. כאילו, אני ממילווקי, ויסקונסין, ולכן שתיתי כמה בירות בעבר. עשיתי את זה כאילו, אני מבין, אבל אני מרגיש שתרבות האמריקנים כבר אימצה את תרבות הבירה. כאילו הרגשתי שיש כבר כמה תשובות לזה של להיות כמו, ובכן, יש מבשלות בירה שאנשים אוהבים ואנשים אוהבים במיוחד במערב התיכון. ועם יין. זה כאילו אני לא רואה מישהו מדבר על יין במערב התיכון ואם מישהו כן יכול להישבע על זה? אני לא אשבע אבל אתה יש אנשים שפשוט, אתה יודע, באמת עושים קקי בכל עניין היין, נכון? ורציתי להיות מסוגל לפתור את זה. ואני מרגישה ככה אני מתכוונת, אני מרגישה שיש לי והרגשתי שבאותה עת יכולתי ולכן המסע שלי עם סליק מנסה להבין איך לעשות את זה יותר נגיש.

סמנתה סט 10:18

בהחלט. אז מה אתה חושב שיש ביין שהופך אותו לבלתי נגיש מול בירה לעומת אולי מרגריטה? או שעכשיו נראה שקוקטיילים משומרים נמצאים בכל מקום?

מארי צ'סליק 10:27

כן בטח. כלומר, יש כמה דברים שונים, נכון. ואני חושב שאתה יכול ללכת בדרכים שונות עם השיחה הזו. אבל בראש שלי, אני מרגיש שזה השילוב, שני הדברים הכי גדולים הם הטרמינולוגיה. ובדיוק כמו המונחים שאנו משתמשים בהם בעולם היין, ורק התפיסה התרבותית, כך כמו איך רמזתי קודם לכן עם שירותי הבריאות, כמו, אתה יכול לתאר סוכרת למישהו ממש טוב, או ממש גרוע. ואיך אתה עושה את זה יקבע בסופו של דבר עד כמה הם תואמים לאופן שבו הם משתמשים באינסולין, או כמה הם דואגים לעצמם, נכון. כאילו זה דבר חזק מאוד להיות מסוגל לתקשר בצורה יעילה את הנושאים המורכבים האלה בצורה נגישה. ואני חושב שהרבה, יש הרבה אנשים שמנסים לעשות את זה. ואני חושב שהרבה אנשים מפספסים את הסימן בכמה דברים. ואנחנו עדיין קצת יותר מדי ז'רגון, אנחנו עדיין משתמשים במילים כמו אתה יודע, טאנין וחומציות, אפילו רגליים, ודברים כאלה, איפה שאנשים פשוט מבולבלים מזה. כאילו, מילים אלה חשובות כאשר אתה לומד יותר על יין, אבל אתה לא תמיד יכול להשתמש במילה זו מיד. אז אני חושב שרק המונחים שבהם אנחנו משתמשים יכולים להיות ממש מאיימים על אנשים. ואז כמובן, התפיסות התרבותיות. אני מכין טיקטוקים כל היום עכשיו, נכון. ואני רואה טרנדים בתוך תכולת יין. ואני תמיד רואה את סרטוני היין הפופולריים ביותר הם אלה שבהם אנשים צוחקים על סנובי יין, נכון? כמו אלה שתמיד מתפוצצים, בין אם זה מעין מערכון של מישהו כמו טעימת יין מזויפת, או כאילו, אתה יודע, אתה בטעימות יין. וזה קורה, נכון? כאילו אנשים מתייחסים לזה כל כך. וזה ללא ספק נקודת כאב כזו עבור אנשים. יין פשוט נקשר עם כמו תחכום ועידון לנצח. ואנשים לא רוצים להיראות טיפשים, נכון? ואנשים כמו, יש להפעיל את הלחץ הזה לעשות את זה נכון, לצטט, לא לצטט, כשהם טועמים או מדברים על יין, ולכן, מטבע הדברים, אתה פשוט תרגיש בלתי נגיש כשאתה לא רוצה לעשות את הטעויות האלה. אז אלה שני הדברים הכי גדולים שאני רואה אם ​​אתה על גישה בתוך יין.

סמנתה סט 12:32

זה כל כך נכון. אני זוכר כשטעימת היין הראשונה שלי אי פעם, הרגשתי כל כך מפוחדת כי הרגשתי שאני נבדקת. כאילו זה היה חידון. והייתי צריך לקבל את המילה הנכונה ומשהו כמו שזוף וכמו שאני אפילו לא יודע מה זה אומר כמו. ואני מרגיש מוזר להגיד את זה בפודקאסט הזה עכשיו. אבל זהו, יש שם כל כך הרבה ניואנסים. אז אני מניח איזו עצה היית נותן למישהו אם הוא היה במצב כזה? איפה הם לא יודעים איך לתאר יין או שהם הרגישו את הלחץ הזה? או איך אפשר להיפטר מהלחץ הזה? איך אפשר להקל על זה?

מארי צ'סליק 13:06

ימין. בשבילי? אני מרגישה שלמה התחלתי ככה הרגשתי שחינוך הוא התשובה לשאלה הזו. זה כמו חינוך וקהילה טובה, נכון. וכשאני אומר על ידי שני הדברים האלה כמו חינוך, אתה די צריך לדעת את הדברים הבסיסיים, נכון? ואני משווה את זה כמו ללמוד שפה כמו שאתה יכול, אם אתה סוג כזה של אדם שיכול לקחת שיעור צרפתית, לקחת שיעור ספרדית וללמוד צרפתית או ספרדית על ידי ישיבה בכיתה, כמו מדהים, יותר כוח לך, אתה צריך לעשות את זה. ואתה יכול לעשות את זה עם יין. ויש המון משאבים נהדרים בחינם שם בחוץ. אבל סביר להניח שרוב האנשים ירוויחו יותר על ידי מעבר לצרפת, אתה יודע, או מעבר למקסיקו כדי ללמוד שפה חדשה ופשוט להיות שקוע בה לגמרי. זו האופציה המפחידה יותר. אנשים לא עושים את האפשרות הזו. אבל שאם אתה באמת רוצה לעשות את זה ככה תהיה הדרך הטובה ביותר לעשות את זה זה פשוט לטבול את עצמך לגמרי. ואני מוצא את זה, כמובן, אם אין לך את האמצעים לעבור לנאפה או לבורגונדי מיד, אתה יודע, פשוט למצוא קבוצה של אנשים שאתה מרגיש טוב לגביהם ומדברים את השפה שלך ואתה באמת מיישר קו בין אם זה באופן אישי בחנות יין, זה ממש בהמשך הרחוב, נכון? כאילו אני מכיר הרבה אנשים שמשתתפים בטעימות בחנויות יין, וזה גורם להם להרגיש יותר בנוח ולהיות כאילו, הו, זה ממש במורד הרחוב. אני אלך לשם אחרי העבודה. ואתה יודע, אני מאוד אוהב את מי שעובד שם או משהו, נכון? סליק הוא הפתרון שלי לתשובה מקוונת לזה, שבו כל כך הרבה ממה שאנחנו עושים הוא באינטרנט, אבל אם נוכל לקיים קהילה מקוונת שגורמת לאנשים להרגיש רצויים ולהרגיש טוב, ואני יוצר תוכן נגיש ודומה לטיפש. מאפשר שיחות כנות על כמו, אני לא יודע מה זה טאנינים, ולהיות כמו, זה בסדר. זה מגניב. ברוך הבא. אתה יודע, תיכנס. אז למצוא קבוצה טובה של אנשים ולהתעמק בקבוצת האנשים הזו שאני מרגיש שזו הדרך הטובה ביותר לעשות את זה.

סמנתה סט 15:00

בהחלט. כשזה מגיע לקהילות שזה כמו, אילו סוגים של אנשים אתה מוצא? מחפשים את המידע הזה ומחפשים את החינוך הזה?

מארי צ'סליק 15:09

כֵּן. אז, אני מתכוון, אני מבוסס בשיקגו, נכון? אני באמת מערב תיכון, אני מעלה את זה מדי פעם בדף שלי. אז אני חושב שבני אדם עושים את הדבר הטבעי הזה שבו הם נמשכים לאנשים עם חוויות משותפות דומות, או מישהו שאפילו נראה כמוהם. זו רק פסיכולוגיה אנושית. אז אני חושב שאני מקבל הרבה אנשים מהמערב התיכון, ואני מקבל הרבה נשים שמגיעות לדף שלי כאילו, זה פשוט כל כך מרענן לראות מישהו כמוך מדבר על יין בצורה שהיא פשוט קלה ומהנה. אז זה סוג של חבורה הכי גדולה של אנשים שאני מקבל בנבחרת החלקלק. ואז אני גם שגריר יין גרמני. אז אני מקבל גם הרבה חברי צוות סליק בינלאומיים, וזה היה ממש מעניין כי אני מנסה למסגר הרבה מהשיחות והתוכן שלי על חווית היין האמריקאית, שאני מרגיש כמו טבילה קטנה, זה יכול להיות פודקאסט שלם, בניגוד לחוויית היין האירופית, שם זה כאילו, עדיין יש את הקיר הזה, ועדיין יש את המחסום הזה. אבל אתה יודע, לפחות אם אתה בגרמניה, אתה יכול ללכת לכל הרוטב בהגיון ולהיות כאילו, הו, כן, כאן מכינים יין כאילו אתה יכול ללכת, אתה יודע, למוזל ולהיות כמו, הו, כן, כאילו אני רואה כרם, אני מבין. אבל עבור שיקגו, זה כמו, לאן אתה הולך, ואנשים אפילו לא יודעים שאנחנו מייצרים יין נהדר במישיגן. אנשים עדיין לא יודעים את זה. ימין? או שאנשים מרגישים ככה. זה לא, צטט ללא ציטוט, כאילו, מקום אמיתי לעשות בו יין. אבל זה כאילו, יש לנו כל כך הרבה מה ללמוד בצד האמריקאי. אז זה היה מעניין לראות איזה סוג של אנשים עוקבים אחרי slik. אבל זה היה מגוון רחב. זה היה נפלא.

סמנתה סט 16:39

כֵּן. ושמתי לב להבדל הזה שמתגלה בין התנסות ללמידה. ויש את זה שאני לא רוצה לקרוא לזה חומה או מעבר, אבל זה כמעט תחום אפור בין השניים שבו אתה יכול לקבל את שניהם ועם פלטפורמה וירטואלית מקוונת, איך אתה מדמה את החוויה הזו? איך אתה מגיע לרמה כזו של למידה,

מארי צ'סליק 16:59

עקביות, זאת אומרת, אני ועקביות, ובאמת להגיע לאנשים שפונים אליי, כמו שאני מנסה להגיב לכל DM שאני מקבל, באמת ניסיתי ליצור משהו שהוא אינטראקטיבי, וגורם לאנשים להרגיש קצת נראה, אבל זה, כמובן, לוקח זמן. ולא תמיד אני מבין נכון. אתה יודע, כאילו, לפעמים אני אעשה פיסת תוכן וזה מתקלקל, אני הולך בסדר, כאילו, למה זה קרה? מה זה היה לגבי מה אני צריך לשנות ולגרום לאנשים להרגיש, הם רוצים לעסוק בזה יותר XYZ. אז זה, אתה יודע, זה, מעולם לא ניהלתי עסק לפני כן. אז אני סוג של לומד את הדברים האלה תוך כדי. וקראתי הרבה ספרים כמו שיווק, כי הרבה ממה שאני עושה זה שיווק והרבה שיווק זה תקשורת. אז הרבה מהשיעורים האלה שמשווקים מלמדים עליהם, כמו, אוקיי, אתה בעסק, אתה רוצה שאנשים ידעו על זה. זה שיווק, נכון? זה פרסום. וכך אני משתמש בניסיון האישי שלי עם הדברים שלמדתי בספרי עסקים ובספרים שיווקיים. ויש את הספר האחד הזה, אן האדלי היא ממש מפורסמת כמו, מומחית שיווק וסופרת. ויש לה את הציטוט הנהדר הזה שאני חושב עליו, שהוא שיווק טוב גורם לחברה להיראות חכמה. ושיווק מעולה גורם ללקוח להרגיש חכם. אז אל תעשה דברים כי אתה מרגיש שזה רעיון טוב. כאילו, זה אולי כלי מועיל להתחיל רק כדי לראות מה עובד. אבל באמת, המטרה הסופית היא כמו לשרת את האדם הזה ולעזור לאנשים אחרים האלה שעוזרים לקבוצת ה-Slik להיראות, ולעזור לאנשים פשוט להרגיש בנוח. אז זו המטרה הסופית שלי עם מה שאני מנסה לעשות כדי לגרום לאנשים להרגיש ששומעים אותם.

סמנתה סט 18:36

זה נשמע ממש מספק. ואני אוהב את איך שדיברת על שיווק, כי אתה לא רק משווק ל-Slik squad ו-Slik, אלא גם ליין בכלל. כי זה נראה כאילו זה חוסר גישה, אם זו מילה. בתעשיית היין, זה גורם לאנשים קצת להסס. אבל מניסיונך, האם אתה מגלה שהדיוט שלא יודע הרבה על יין, הוא למעשה מתלהב מהדברים האלה ברגע שיש להם את המילה והשפה לדבר על זה.

מארי צ'סליק 19:08

כן, אני אוהב אני אוהב את זה. זה אחד הדברים האהובים עליי כשמישהו מעיר או מסמן לי הודעה והם אומרים, אני לא שותה יין, או שאני לא אוהב יין או לא חושב שאני אוהב יין. אבל אני אוהב לצפות בתוכן שלך. וזה כאילו, ובכן, זה חזק. כאילו אני לא יודע כמה אנשים אתה יכול להמיר את דתו בדרך זו כדי לעשות את זה. אני חושב שזה דבר חזק להפליא. ולא באמת חשבתי שתהיה לי את היכולת לעשות את זה רק על ידי להיות עצמי. אבל זה באמת כל מה שזה. וזה היה מתגמל להפליא, כמו שאמרת.

סמנתה סט 19:13

ולמען האנשים האלה. מה אתה חושב כשהם יוצאים למסע היין שלהם ואתה רואה אותם גדלים, אתה מקדם את הצמיחה הזו אצלם. מה נראה החלק הכי מספק בזה?

מארי צ'סליק 19:51

כלומר, בקיצור, אמרת את זה כאילו אני אוהב אנשים. אני אוהב לעזור לאנשים. זה מה שמביא לי שמחה. זה אנוכי שלי רק לראות אותך גדל זה מה שגורם לי לעשות את זה וגורם לי להרגיש סיפוק. כאילו, היו לי כנראה 12 אנשים מקבוצה כזו שרודפים אחר יין ומעדכנים אותי על מסע היין שלהם כמקצוען, בגלל צפייה בדברים שלי. בדיוק הייתה לי שיחה השבוע עם הבחור הזה שעובד בעבודת מכירות ובלוס אנג'לס והוא כאילו, אני רוצה להיכנס ליין. ואני כאילו, זה מדהים. בוא נדבר עליך לדעת, במה אתה טוב ואיך להביא אותך לשם. והוא פשוט, אתה יודע, הוא אמר לי שהוא הגיש מועמדות למשרת מכירות בתחום היין, אתה יודע, באותו שבוע, באותו יום אירועים. אז זה פשוט היה כאילו, התוצאות מוחשיות, וזה מטורף. ומעולם לא חשבתי שאוכל לעשות זאת בתוך צינור היין. כלומר, זה מספק לעשות את זה בתוך שירותי הבריאות, בוודאי לראות את התוצאות של, אתה יודע, העבודה הקשה שלך ולוודא שהמטופל שלך בטוח ויוכל לחזור הביתה. זה מתגמל. והמקבילה שלי בתוך חלקלק היא לראות אנשים נכנסים ליין ולהעשיר את חייהם באמצעות זה. זה מה שמחזיק אותי.

סמנתה סט 21:02

והאם אתה שם לב שזה דפוס נפוץ שאנשים לא רק לומדים על יין, אלא גם רודפים אחרי זה בקריירה ובחיים המקצועיים שלהם?

מארי צ'סליק 21:11

אתה יודע, הייתי אומר שזה כנראה התרחיש הלא שכיח, אני חושב שרוב האנשים פשוט יהנו ממנו. אנשים שלמדו את הקורס שלי הייתי מושך אותם אחרי שהם למדו אותו, הייתי אומר שרק 20% מהאנשים מנהלים קריירה מקצועית יותר בגלל זה. אבל אין לי כמו שום נקודת התייחסות אחרת לזה. זה הרבה. או אם זה קצת, אתה יודע, אין לי שום ידע רקע על כמו, מה ה-WSET עושה להמרה כמו לקורס הבא ודברים כאלה, נכון. אבל אני חושב שרק אני זה העסק שלי ואני סוגר את הדרך הזו לעצמי. אני חושב שזה דבר חזק. אני חושב שאנשים צריכים לעשות מה שהם רוצים עם ידע הרוח. אבל אני כן חושב, כן, חלק ניכר מהם בסופו של דבר הולך למסלול מקצועי יותר, בניגוד למסלול חובבים, וסתם מסלול העשרת חיים.

סמנתה סט 21:57

בהחלט. לא. ואני חושב שזה עדות לעובדה שאנחנו תמיד לומדים, נכון? האם זה לא מה שגורם לנו להיות כיף ומרגש, ואנחנו להוטים פשוט לספוג יותר בעולם. ויין הוא מקום נהדר לעשות את זה. כי זה הדבר הזה שעבור כל כך הרבה אנשים, זה רק משהו לשתות, זה אדום או לבן. ואז אתה מתחיל לקלף שכבות, ויש בזה הרבה יותר ניואנסים. ויש עולם ואנשים כמוך, שכל כך נרגשים לדבר על זה.

מארי צ'סליק 22:23

בהחלט. זה היה מדהים. בֶּאֱמֶת. זה היה מדהים.

סמנתה סט 22:28

כן, ואני חושב שזה מקום נהדר לעבור אליו כי אני כן רוצה לדבר על ה-TikTok. אשמח לשמוע רק על החוויה שלך עד כה החל, אני מניח מההתחלה, מתי התחלת את ההיבט הזה של הפלטפורמה והנוכחות שלך?

22:43

הרצאת הטיקטוק, זאת אומרת, היא הייתה מטופשת, היא כל כך מטורפת, אני פשוט, אני אוהבת כל שנייה ממנה, כי היא כל כך אבסורדית, כאילו, במיוחד בטיקטוק, זה בערך ככל שאתה יותר מטורף, סביר להניח שישימו לב בך. אז אני חושב שזה פשוט מאפשר לאנשים להביע את עצמם באמת בדרכים שאני חושב שאתה לא באמת יכול לעשות בפלטפורמות אחרות. אז התחלתי את TikTok, ינואר 2022. אז ינואר של השנה שעברה, והמטרה לעצמי בינואר, אמרתי, אני הולך לפרסם TikTok ביום לחודש ינואר ולראות מה יקרה. וכך עשיתי והזוג הראשון שלי גרב, שכן, אתה יודע, צריך לקרות את הגרב שלך לפני שתהיה טוב במשהו. אבל עד סוף החודש היו לי 10,000 עוקבים, אמרתי, זה מטורף. אני עושה את זה כבר חודש ובאינסטגרם, שם אני עושה את זה כבר שנה וחצי. יש לי פי שלושה יותר עוקבים ממה שיש לי. וזה כאילו, אוקיי, זה מעניין. אז בואו פשוט נמשיך לעשות את זה. ואז המשכתי לעשות את זה. ואז אתה קצת מוצא טרנדים ונישות שעובדות. עשיתי סוג של ביקורות קומיות, סטנד אפ קצת על טעימות יין, שאנשים מאוד אהבו. וזה גרם לי למרץ לעשות לייק, 23,000 עוקבים, והייתי כאילו, וואו, בסדר, יש כאילו, אני לא יודע מה זה. אבל אני מרגיש שאני צריך להמשיך להוסיף את זה לרפרטואר שלי ופשוט להמשיך לעשות את זה ולראות מה יקרה. אז עכשיו, אתה יודע, עכשיו אני בערך בן 65 או משהו כזה. ויש ויש ימים טובים וימים רעים עם זה, כמובן. ויש מקרים שבהם אני מקבל מיליון צפיות בסרטון. ויש מקרים שבהם אני מקבל 200 צפיות בסרטון ללא סיבה לכאורה. אבל זה רק בגלל שאני לומד עדיין, נכון. אני עושה את זה רק שנה וחצי. אז אני מרגיש שעדיין יש לי הרבה מתחת לחגורה. אבל זה היה ממש כיף. ורוב הלקוחות שאני מקבל מגיעים מהמדיה החברתית. רוב המכירות שאני מקבל עבור קורס היין מגיעות מרשתות חברתיות. אז זה כלי חזק להפליא שלא אכפת לי לבזבז עליו המון זמן, כי זה למעשה תקציב הפרסום שלי שאליו אני לא מוציא עליו כסף. זה בחינם. הדבר היחיד שעולה הוא העבודה שלי. ומבחינתי, זה שווה את זה ואז לנסות לחקור גם פלטפורמות אחרות כמו יוטיוב. אז זה היה מסע, אבל זה היה ממש נהדר.

סמנתה סט 25:07

יש כאן גם משהו כל כך חזק, כי במיוחד עם המדיום כמו, TikTok, נכון? איפה התוכן, אתה לא תמיד מחפש אותו, הוא סוג של נוחת בחיקך. ואני חושב שהצמיחה המהירה שלך מראה, או לפחות לי, שזה תוכן שאנשים רוצים, אבל באמת לא יודעים איך למצוא. וזה גדל, כי זה חשוב, וזה מעניין, ואנשים אוהבים את זה. ולכן נראה שיש אולי היסוס שכפי שדיברנו עליו לקראת למידה על יין, או סתם סקרנות לא מנוצלת שאתה עוזר לאנשים ללמוד על עצמם ולהבין, היי, גם אם אני לא אוהב את זה, זה זה מגניב ללמוד על זה גם אם אני לא אוהב לשתות את זה.

מארי צ'סליק 25:51

כן, בהחלט. אני מרגיש כמו TikTok במיוחד בגלל שאני מתכוון, אני יכול לנהל, שוב, שיחה שלמה על מדיה חברתית. אבל אני חושב ש-TikTok מעניין במיוחד, כי תקבל תכולת יין, גם אם לא תצרוך תכולת יין אחרת. אז כאילו, לפעמים אתה פשוט מקבל סרטון אקראי של לייק, מה שהם חושבים שתרצה. אז זה רק אומר שהטווח שלך הולך הרבה יותר רחוק, כמו, כן, אתה יכול ללמד על יין וזה יכול, שיכול למשוך סוג מסוים של אדם. אבל אם אתה יכול להוסיף יין עם סט מיומנויות אחר שיש לך, בין אם זה כמו, איור, או הומור או כל כלי אחר כמו זה או מיומנות שאתה טוב בו, אני מרגיש שזה רק מרחיב אותך אפילו יותר, כי כאילו, אני השתמש הרבה הומור עם התוכן שלי. אז זה כאילו לא רק אני מקבל קהל לקוחות יין, אני גם נהיה כמו אנשים שצופים בדפי קומדיה, שזה שוק הרבה יותר גדול, מאגר הרבה יותר גדול על הספקטרום, אתה יודע. אז להשתמש בכל מה שיש לך, שהוא גם כמו פתגם מפורסם, בתוך העסק, בדיוק כמו להשתמש במה שיש לך בכל מה שאתה טוב בו, פשוט תמשיך לעשות את זה. ומה שאנשים אוהבים, אל תפסיק לעשות את זה. אם יש לך סרטון שהופך ויראלי, פשוט תחזור עליו עד שאנשים ישנאו אותך בגלל זה עד שאתה פשוט אנשים פשוט נמאס מזה. ימין. אז זה לימד אותי הרבה שיעורים על לא רק עקביות, בדיוק כמו עסקים בכלל, זה היה ממש נהדר.

סמנתה סט 27:17

אחד הדברים האהובים עלי שאני שומע כשאני מכיר אותך, והסיפור שלך הוא שכאשר אתה עוזר לאנשים אחרים ללמוד, אתה לומד גם בדרך. ואתה כל כך הבעלים של זה. אז מה זה משהו שאתה חושב שאתה עדיין צריך ללמוד? בין אם מדובר על יין או על ללמד אנשים על יין, או אפילו על TikTok, אם תרצו? ובכן, יש הרבה מה ללמוד על טיק טוק, אני חושב שכולנו נאבקים בחזית הזו.

מארי צ'סליק 27:39

אני מתכוון, בכנות, בגלל, אתה יודע, קשור ליין, אני מתכוון, בשבילי, המאבקים הכי גדולים שיש לי הם העסקים סביב יין. כאילו, אני יודע, אני טוב במערכות הכישורים האלה. כאילו, אני מרגיש שאני מתקשר די יעיל, אתה יודע, אולי זה לא כמו, סוף האגדות. אבל זה כמו הסוף האמיתי של כאילו, בסדר, אני עושה מה שאני עושה, ואני אוהב את זה. ומותגים משלמים לי כדי לעשות את דבר XYZ. וזה מדהים. וזה מדהים. וזה מאפשר לי להפיץ את המילה הטובה של סליק, להפיץ את המילה הטובה של היין ולהמשיך לעשות את מה שאני עושה. אבל כאילו, אתה יודע, אני בקושי יכול, לא הלכתי לבית ספר לעסקים, אני לומד איך ללהטט כדי להיות כל כובע בעסק. וזה, זה קשה, אתה יודע, ולנסות להבין, כמה זמן אני מקצה לחשבונית? כמה אני מקצה לשיווק לעומת המוצר שלי לעומת מוצרים עתידיים? לעומת איך אני מנהל צוות, זה היה בדיוק כמו, זה סט מיומנויות שלם שבו זה כמו, אני לא לומד את זה. אני לא יודע. אני מרגיש שאני פשוט מנסה להבין את זה תוך כדי. אבל לגבי המוצר, נכון, לגבי היין עצמו, זה עולם ענק, ואני לא הולך לדעת הכל. אני חושב שאני גנרליסט די יעיל, אני מלמד אנשים על יין, ואני די גאה בזה. אני קצת יותר ספציפי עם יין גרמני רק בגלל שאני שגריר יין גרמני, בדיוק כמו שירותי בריאות, נכון? אתה יכול ללמוד להיות רופא לרפואת משפחה, שזה כמו הרבה דברים שונים, נכון? בעיקר רפואת ילדים, או שאתה יכול להיות נפרולוג, נכון? אתה יכול להתמחות רק בכליות במשך כל חייך. וזה תמיד ישתנה, נכון? אז אני משווה יין לזה שבו זה כמו, אני יכול ללמוד על גרמניה, כנראה לנצח, אתה יודע, אני כנראה יכול פשוט לחדד במקום אחד ולהיות ספציפי במשך זמן רב, אבל אני שמח להיות יותר גנרליסט כי אני מרגיש שזה מאפשר לקבוצה גדולה יותר של אנשים להתרגש. ואז פשוט ליצור תוכן סביב זה שהוא יעיל ומעניין, ותופס ומושך תשומת לב. אז אני מרגיש שזה הרבה דברים, אבל הייתי אומר בעיקר הצד העסקי ואחר כך יצירת התוכן סביבו, כי זה יעזור לצד העסקי של זה.

סמנתה סט 29:54

בהחלט. יש כל כך הרבה מה ללמוד. אני אוהב את מה שאמרת בהיותך גנרליסט כי אנחנו צריכים אותך. כאילו זה עוזר לך לנסח דברים בשפה פשוטה יותר כי בדיוק כמו בבריאות, אתה לא הולך לנפרולוג אם אני לא יודע, אני מרחיק. יש לך הצטננות. אתה שותה יותר מדי יין.

מארי צ'סליק 30:16

כן, לגמרי, לגמרי.

סמנתה סט 30:18

אז אני מניח מה הלאה אם ​​כן עבור יינות סליק, יש לך משהו או רעיונות מתבשלים שאתה פתוח לחלוק בפלטפורמה הזו?

מארי צ'סליק 30:27

כן, 100%, אני עובד על סדרת ספרים בשם איך לקרוא תווית יין. וסדרת הספרים הזו עלתה, כשהכנתי את קורס היין המקוון שלי, שכדאי לך גם לבדוק, זה עולה 189 דולר. אורכו ארבע שעות. הכנתי את זה עבור הנבחרת החלקלק. זה מידע מאוד מעשי. אני אוהב את זה. אני אוהב שזה דבר שאני יכול, שאני יכול לתת לאנשים שלדעתי הוא ממש מועיל בעולם היין. אבל בזמן שהכנתי את הקורס הזה, יש קטע איך לקרוא תווית יין. ואני הייתי כאילו, אתה יודע, זו מיומנות רבת עוצמה שלדעתי הרבה אנשים יכולים להתייחס למקום שבו הם נמצאים בחנות יין, והם מסתכלים על כל התוויות האלה, והם הולכים, אני לא יודע מה שאני רוצה. אז או שאתה כברירת מחדל לדבר שאתה מקבל בדרך כלל, או שאתה פשוט מקבל את הדבר הזול ביותר, או הדבר השני הזול ביותר, או מה שלא יהיה תהליך המחשבה שלך. וכך ללמוד איך לקרוא תווית תווית יין פירושו שאתה יודע מה הטעם של יין בלי לפתוח אותו. וזה מערך מיומנויות. ימין. וזה משהו שכל כך ניתן ללמד, שעדיין לא ממש ראיתי מלמדים אותו. אז הספר הראשון כמעט גמור. זה איך לקרוא תווית יין צרפתית, אנחנו נחלק את זה למדינה, כי אני חושב שחשוב לעשות את זה ככה. כן, פשוט תמשיכו לעקוב אחרי הנבחרת החלקה ותמשיכו לעקוב אחרי זה רק שתדעו, יש לי בקרוב גם סוכן בשביל זה, וזה מדהים, פשוט היו כל כך הרבה הזדמנויות. אז זה הולך להיות לגיטימי, זה יעזור לנבחרת הסליקה לצאת ופשוט יגרום ליותר אנשים להיות בטוחים יותר לגבי יין, וזה שוב תמיד המטרה שלי. אז זה סוג של פרויקט גדול שעבדתי עליו בימים אלה הוא הקורס שעושה אותו כמה שיותר חורק ומבריק. ואז הספרים האלה מגיעים.

סמנתה סט 31:59

זה מאוד מרגש. ואני לא רוצה לפספס את השאלה האהובה עליי לשאול אנשים אז לפני שאני שוכח, זה מחמיא לי האם ציפית להגיע למקום שבו אתה נמצא היום?

מארי צ'סליק 32:13

ובכן, לא, אני מתכוון, כמובן שלא. זה כל כך מגוחך. אז כמו שלא עשיתי TikTok, אתה יודע, יצירת סרטונים אפילו לא הייתה אפילו לא הייתה ברשימה עבורי. אבל תמיד אהבתי עבודה שבה היא יכולה להיות יצירתית. ושוב יכולתי להתחבר לאנשים. אז האם ידעתי שאעשה עבודה יצירתית לפרנסתי? כנראה שלא. שוב הייתי, קצת פרגמטי מדי. הייתה סיבה שרציתי להיות אחות. ויש סיבה למה אני כל כך אסיר תודה. אני אחות, אני תמיד אומרת לעצמי אם יינות סליק היו מתפוצצים מחר, וכבר לא היה לי את זה. אני עדיין יכול להיות אחות, אני יכול, אני יכול פשוט לעשות את הקטע של אחות בוטוקס ולקרוא לזה יום, אתה יודע, ופשוט להרגיש בטוח שאני אהיה יציב כלכלית ואהיה בסדר לעבור לדבר הבא. אבל מה שמעולם לא דמיינתי שאוכל לעשות את העבודה הזו האם אעשה במשרה מלאה? לא בהחלט לא. אבל זה היה כל כך מגניב. זה היה כזה. אתה יודע, אני עצמי מתייחס לעצמי כיזם. וזה פעם גרם לי להתכווץ. פעם שנאתי את המילה הזאת. זה פשוט נשמע יומרני. זה כמעט כמו לקרוא לעצמך קטן. כן, זה, זה כאילו, יש בזה משהו, שבו אתה מרגיש שאתה יותר ממה שאתה. אבל באמת, אין עבודה אחרת שמתגמלת אותך על כך שאתה משפר את עצמך יותר, ככל שאני משתפר בסליק וככל שאשתפר בתקשורת יין, ככל שאשתפר ביצירת תוכן, אני משתפר בעניין XYZ, כך אני משתפר ב-Slik. הולך לעשות וכמה שאני הולך לעשות טוב יותר. ואני רואה את התגמול על זה מבחינה כלכלית ואתה יודע, רגשית, נכון? אין עוד עבודה בעולם שבאמת עושה את זה. יכולתי לחזור כדי לקבל את התואר השני שלי להיות אחות מטפלת או אחות מרדים או מה שזה לא יהיה, להבטיח שאתה מרוויח כסף, אבל עדיין יש לך מכסה, נכון? אתה עדיין כאילו, בסדר, הלכת לבית הספר, סיימת. מזל טוב, אתה יודע, כאילו, עם העבודה הזו. זה כאילו, אני יכול, זה יכול להפוך לכל דבר. אתה יודע, כאילו, אני יכול, כן, עשיתי את הקורס הזה אני הולך לכתוב ספר. אתה יודע, אולי יש מצב כמו לבנים ומרגמה בעתיד. אתה יודע, כאילו, יש כל כך הרבה פוטנציאל. וזה מה שממש מרגש אותי במה שאני עושה. ואני כל כך אסיר תודה על כך שזכיתי להמשיך במסע הזה ושאנשים כמוך, אנשים כמו חובבי יין אוהבים, מתלהבים מאנשים כמוני, ואני פשוט אסיר תודה על כל הזדמנות שנקרתה בדרכי. אז אני רק רוצה לומר, תודה, חבר'ה. אני מעריך את זה. זה די מגניב.

סמנתה סט 34:33

ובכן, אתה כל כך ראוי לזה. ואני חושב שעבור רוב האנשים, חוסר הוודאות לגבי ההמשך יהיה מפחיד מאוד. ואני בטוח שזה לא תמיד מרגש, כי זה מפחיד. זו חוסר ודאות, אבל אני מברך אותך רק על כך שיש לך ראש כל כך פתוח ונרגש לגבי זה וכל האפשרויות שיכולות להופיע בדרכך בעתיד.

מארי צ'סליק 34:51

כן, אני אופטימי בצורה הזויה כי אני מרגיש שאתה חייב להיות

סמנתה סט 34:57

צ'רס לזה וכן, נכון. אם אנחנו עושים עידוד מה יש בכוס שלך?

מארי צ'סליק 35:04

יש לי קפה קר ומים מולי. אבל יש לי גם בקבוק של ג'יג'י ריזלינג 2007 שרק יושב כאן. אז אני אסיר תודה שיש לי את זה ואולי אני לגם מזה מאוחר יותר בתור החגיגה.

סמנתה סט 35:19

ובכן, מארי, אני מניח שאנחנו בקצה השיחה. רציתי להודות לך על שהקדשת מזמנך ושוב, להכיר בהישג שלך בתור זוכה לעתיד 40, אם היו מילים אחרונות, או איפה המאזינים שלנו יכולים למצוא אותך? לקחת את הרצפה? הנה הזריקה שלך.

מארי צ'סליק 35:38

כן, תודה שהקשבתם חבר'ה. אני רוצה שתהיה חלק מקבוצת הסליקה. אני רוצה להכיר אותך אני רוצה להכיר אותך. אני רוצה לגרום לך להתלהב מהיין. אז בדוק או אינסטגרם טיק טוק או YouTube slik יינות S L I K ובואו להגיד היי, כנסו לכתוב תגובות. אחרת, בדוק באתר שלי. כן, יש לי את הקורס רק בשבילך. אם אתה רוצה. אם אתה סקרן לגבי יין ורוצה להיות מוכשר יותר לגבי יין, אני בהחלט ממליץ שאם לא כן, אתה יודע, כל התוכן שלי בחינם ואני אראה אותך באינטרנט.

סמנתה סט 36:08

קבל החלקה זה מה שאתה מביא שוב הבעת תודה.

מארי צ'סליק 36:15

תודה רבה לך. אני באמת מעריך את זה.

ג'סי טופס 36:22

ללמוד על יין לא צריך להיות מסובך. אבל לעתים קרובות זה כן. המונחים והז'רגון שאנשי מקצוע רבים משתמשים בהם נתפסים לעתים קרובות כמחסומים ומאיימים על הצרכנים, במיוחד הצרכנים החדשים יותר. אנחנו בתעשייה אומרים שחינוך הוא המפתח. אבל אולי זה חינוך נגיש יותר. זה המפתח. מה מחשבותיך? אם אהבתם את הפרק של היום, נשמח לקרוא את הביקורות שלכם ולשמוע מה אתם חושבים. אתה יכול לשלוח לנו את ההערות והשאלות שלך בדוא'ל בפודקאסטים ב-Wine Enthusiast. נקודה נט. והיי, למה שלא תגיד לחבריך שאוהבים יין לבדוק אותנו כדי לזכור, אתה יכול להירשם לפודקאסט הזה באפל, גוגל, ספוטיפיי ובכל מקום אחר שבו אתה מאזין לפודקאסטים. אתה יכול גם ללכת לפודקאסט של wine enthusiast.com לאחור. לפרקים נוספים ותמלילים. אני JC tops. תודה על הקשבה